56
چهار شنبه 20 شهریور 1398
شماره 7756
همدان، زنجان، قزوین
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

خوش‌بینی ملموس بازار

یادداشت
نوسان مداوم قیمت کالاها که در ماه‌های گذشته با شیب صعودی، بازار را دستخوش نابسامانی کرده بود، در هفته‌های گذشته ناگهان از شتاب ایستاد.
اخبار ویژه
شانزدهمین دوره رقابت‌های شطرنج اوپن ابن‌سینا در حالی فردا پنج‌شنبه ۲۱ شهریورماه جاری به میزبانی سالن انقلاب شهر همدان آغاز می‌شود که شطرنج‌بازان مطرح جهان برای حضور در این مسابقات ثبت‌نام کرده‌اند.
استاندار زنجان با بیان این‌که بازآفرینی فضاهای شهری مورد تأکید دولت است، گفت: در این زمینه عملیات اجرایی ۱۰ هزار و ۵۸۰ واحد که در هفته دولت آغاز شده است در 8 نقطه استان و در ۷۸ هکتار زمین ساخته خواهد شد.
بابک رضاپور جمور، نویسنده و پژوهشگر همدانی، نزدیک به 40 سال است سرگرم تحقیق درباره تاریخ و فرهنگ همدان و تدوین دانشنامه‌ای به نام «همدانیکا» است.
فعالیت پاسگاه محیط‌بانی منطقه حفاظت‌شده باشگل تاکستان با نام ضامن‌آهو رسما آغاز شد.
رئیس هیأت بدمینتون استان زنجان بیان کرد: رده‌های سنی پایه در حکم نبض ورزش قهرمانی بوده و نباید اجازه دهیم این نبض دچار اختلال شود.

سوگ عاشوراییان

مردم استان های همدان، زنجان و قزوین دیروز همزمان با عاشورای حسینی در سوگ شهادت امام حسینع به خیابان ها آمدند
مناسبت
مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی با حضور خیل عظیم ارادتمندان به اهل بیت عصمت و طهارت و با شکوه خاصی در استان‌های قزوین، زنجان و همدان برگزار شد.
تجلی تاریخ محله‌های همدان در هیات‌ها

تجلی تاریخ محله‌های همدان در هیات‌ها

جولان، بنه‌بازار، مختاران، محله حاجی، میدان میرعقیل، امامزاده یحیی ع، دودآباد و آقاجانی ‌بیک از جمله هیات‌های مذهبی قدیمی همدان هستند
اگر دقت کرده باشید، هر محله قدیمی همدان یک مسجد و یک هیأت مذهبی اختصاصی برای خود دارد. واقعیت این است که در گذشته‌ مراسم عزاداری امام حسین ع در منزل بزرگان و معتمدان هر محله برگزار می‌شد و بعد از چندی که این مراسم پا می‌گرفت، به یک هیأت مذهبی رسمی تبدیل می‌شد.
رتبه دوم زنجان در جذب سرمایه‌گذار

رتبه دوم زنجان در جذب سرمایه‌گذار

استاندار: 7500 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صنعتی در زنجان انجام شده است
استاندار زنجان گفت: زنجان از نظر جذب سرمایه‌گذار، کاهش بیکاری و صادرات وضعیت مطلوبی در کشور دارد.
PDF چهارشنبه 20 شهریور 1398
کوتاه همدان، زنجان، قزوین
برای تولید هر کیلو محصول جالیزی از جمله خربزه و هندوانه چند صد لیتر آب مصرف می‌شود، با این حال برخی کشاورزان جالیزکار این روزها به دلیل قیمت پایین و هزینه‌های بالای کارگر، حمل‌و‌نقل و... محصول خود را در مزارع رها کرده‌اند.
اعضای هیات‌رئیسه سال سوم از دوره پنجم شورای اسلامی شهر همدان با برگزاری انتخابات در چهلمین نشست رسمی صحن شورا مشخص شدند.
رئیس اداره استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: 3 درصد دانش‌آموزان این استان در مدارس استعدادهای درخشان سمپاد تحصیل می‌کنند.