54
چهار شنبه 20 شهریور 1398
شماره 7756
آذربایجان‌غربی‌و‌شرقی، اردبیل
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

بساط عسل بی‌کیفیت در اردبیل جمع می‌شود

رئیس انجمن زنبورداران:‌ بساط عسل‌فروش‌ها کنار جاده‌های اردبیل برچیده شده است و به دنبال حذف مغازه‌داران عرضه‌کننده عسل‌های بدون ‌استاندارد هستیم
بازار
در سال‌های اخیر و با نظارت متولیان امر، بساط تولید عسل بی‌کیفیت در پایتخت عسل ایران، اردبیل، برچیده شده و با تکیه بر مبانی نوین و استانداردهای جهانی تولید و عرضه عسل را در خطه سبلان شاهد هستیم.
اخبار ویژه
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی از ارائه خدمات 18 موکب آذربایجان غربی به زائران پیاده‌روی اربعین خبر داد.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان غربی از راه‌اندازی واحدهای تولید برق برای حمایت از مددجویان کمیته امداد تا پایان سال خبر داد.
پسروی دریاچه ارومیه هرچند تهدیدی زیست‌محیطی محسوب می‌شود، در برخی حوزه‌ها فرصتی برای کسب و کارهای جدید و افزایش شیوه‌های جدید کشاورزی
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی از اختصاص ۳۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح بازآفرینی در 9 شهر استان خبر داد.
شهردار تبریز از تدریس کتاب‌های آموزش شهروندی به ۳۴۰ هزار دانش‌آموز تبریزی در سال تحصیلی جدید خبر داد.
به گفته مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل، در یک سال اخیر بیش از 211 تعاونی غیرفعال استان تعیین تکلیف شده و با شرایط متفاوتی

در اندوه عاشورا

مراسم با شکوه تاسوعا و عاشورای حسینی در شهرهای مختلف استان های شمال غرب برگزار شد
خبر
با فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی، شکوه عزاداری مردم استان‌های شمال غربی به نقطه اوج خود رسید تا تجمعی عظیم از مردم اندوهگین را تشکیل دهد.
بودجه‌ای که دریاچه را نجات داد

بودجه‌ای که دریاچه را نجات داد

رئیس دفتر استانی ستاد احیا در آذربایجان ‌غربی:  در 5 سال گذشته با وجود محدودیت‌های مالی دولت ۳۴ هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احیای دریاچه ارومیه هزینه شده است
کارشناسان معتقدند تسهیل ورود آب به دریاچه از طریق لایروبی رودخانه‌های منتهی به دریاچه و مدیریت مصرف آب از دلایل اصلی حال و روز خوش آن است و با بهره‌برداری از طرح‌های ستاد احیا
آذربایجان غربی کمبود خون و پلاسما ندارد
مدیر کل انتقال خون آذربایجان غربی با اشاره به اجرای پویش ملی طرح نذر خون در استان اظهار کرد: طرح نذر خون از اول محرم آغاز شده و تا پایان ماه صفر در سراسر استان اجرا می‌‌شود.
فصل جدید بیمارستان امام سجاد تبریز
فصل جدید بیمارستان امام سجاد تبریز
با راه‌اندازی بخش‌های جدید  این بیمارستان، ظرفیت پذیرش بیمار در این مرکز درمانی پس از 5 سال به 50 تخت رسید
سال 93 بود که بیمارستان 124 تختی امام سجادع در شمال شرق تبریز با حضور عالی‌ترین مسئولان کشوری به بهره‌برداری رسید.
حسرت شنا بر دل سرعینی‌ها
حسرت شنا بر دل سرعینی‌ها
گزارش
سرعین به شهر چشمه‌های بهشتی معروف است و با داشتن آب‌های معدنی و گرم متعدد با خواص درمانی معجزه‌آسا در ایران و جهان زبانزد است.
PDF چهارشنبه 20 شهریور 1398
کوتاه آذربایجان‌غربی‌و‌شرقی، اردبیل
کاهش دمای هوا و بارش باران و تگرگ خسارت‌هایی را به برخی شهرهای شمال غرب کشورمان وارد کرد.
رانندگان اردبیلی با توجه به انباشت لاستیک در انبار‌های استان می‌توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای دریافت لاستیک هرچه سریع‌تر اقدام کنند.
مدیر کل امور عشایری استان اردبیل از آماده افتتاح شدن پروژه آب‌رسانی اراضی دشت فتحعلی مغان با ظرفیت 3 هزار لیتر در ثانیه خبر داد.
مدیر دفتر تجاری‌سازی و اشتغال جهاد دانشگاهی استان اردبیل از اجرای طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار در استان با هدف تثبیت مشاغل خانگی خبر داد.
رئیس اداره میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی میاندوآب از قرار گرفتن چشمه «دَوَه‌اوچان» این شهرستان در فهرست آثار ملی طبیعی کشور خبر داد.