54
چهار شنبه 20 شهریور 1398
شماره 7756
اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

حلقه بزرگی از راه‌ها به دور اصفهان

در شهر
شهردار اصفهان گفت: با احداث رینگ چهارم، حلقه بزرگی از راه‌ها گرد اصفهان ساخته می‌شود که ورودی و خروجی خودروها همچنین آلودگی‌ها را کنترل خواهد کرد و قطعاً این مهم می‌تواند خدمت بزرگی به مردم اصفهان ارائه دهد.
اخبار ویژه
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: درختان انتظار از امسال در حاشیه رودخانه زاینده‌رود کاشت و به تدریج درختان آسیب‌دیده حذف می‌شود.
مدیر پایگاه جهانی مسجد جامع اصفهان گفت: منبرهای مسجد جامع اصفهان ثبت ملی خواهد شد.
در اولین جلسه کارگروه تخصصی آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری به ریاست استاندار و دبیری رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌‌ریزی و با حضور سایر اعضاء اولویت‌های پژوهشی دستگاه‌های اجرایی استان یزد تصویب شد.
رئیس کمیسیون شهر هوشمند شورای یزد با بیان این‌که شهر هوشمند صرفاً آوردن فناوری برای مدیریت شهری نیست و در برخی مواقع برگشتن به اصالت فرهنگی و شهری است، گفت: تحقق اهداف شهر هوشمند به مشارکت عمومی و مدیریت واحد شهری نیاز دارد.
تعطیلی فروشگاه‌های عرضه پوشاک خارجی در آینده‌ای نزدیک از خبرهایی   است که مسئولان استان اصفهان اعلام کرده‌اند، این در حالی است که 6 نمایندگی برند خارجی در این شهر فعال هستند و به دلیل افزایش نرخ ارز، کسب‌وکارشان با رکود مواجه شده است.

داغداران کربلا

خبر نخست
عاشقان و ارادتمندان اهل بیتع در نقاط مختلف استان‌های اصفهان، دارالعباده یزد و چهارمحال و بختیاری همزمان با عاشورای حسینی به یاد سرور و سالار شهیدان و یاران ایشان در دشت کربلا فریاد عاشقی سردادند و اشک ماتم ریختند.
کمبودهای بزرگ‌ترین پارک مهریز

کمبودهای بزرگ‌ترین پارک مهریز

پارک حسن آباد در مهریز با وجود وسعت 20 هکتاری، از امکانات بسیار کمی برخوردار است
پارک حسن آباد تنها پارک استان است که قنات زنده حسن آباد در آن جریان دارد، از این رو مردم شهرهای استان و حتی شهرهای انار و رفسنجان از استان کرمان نیز از این پارک بهره می‌گیرند.
افزایش سهم زنان از مدیریت در چهارمحال و بختیاری

افزایش سهم زنان از مدیریت در چهارمحال و بختیاری

بعد از بوشهر به ترتیب استان‌های گیلان و چهارمحال و بختیاری بیشترین انتصابات مدیران زن را به خود اختصاص داده‌اند
یکی از وعده‌های دولت تدبیر و امید، توجه به مدیریت بانوان در عرصه ساختار اداری بوده است که اکنون تا حدودی محقق شده است.
افت یک‌متری آب‌های زیرزمینی خاتم  فقط در یک‌سال
افت یک‌متری آب‌های زیرزمینی خاتم  فقط در یک‌سال
مدیر عامل آب منطقه‌ای یزد با اشاره به این‌که میزان افت سطح آب در منطقه چاهک یکی از بالاترین ارقام افت در کشور است، گفت: در زمینه بهره‌مندی افراد از منابع آبی باید ارزش و امنیت غذایی به قیمت بقای منابع آبی حفظ شود.

رونق گردشگری عشایری با ارائه تسهیلات

در استان اصفهان
مدیرکل امور عشایر استان اصفهان گفت: رونق گردشگری عشایری در این خطه نیازمند حمایت مالی و ارائه تسهیلات بانکی است.

ایمن‌سازی ۱۵۰ مدرسه در حاشیه جاده‌ها در استان چهارمحال و بختیاری

در استان چهارمحال و بختیاری
مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری از شناسایی ۱۵۰ مدرسه حاشیه جاده‌های این استان خبر داد و گفت: تمامی این مدارس ایمن‌سازی فیزیکی و نرم‌افزاری شده است.
PDF چهارشنبه 20 شهریور 1398
کوتاه اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد
رئیس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: بذر اصلاح و گواهی شده برای کشت پاییزی کشاورزان این استان تامین شده و آماده توزیع در بین کشاورزان است
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: برای نخستین بار در سال زراعی جاری ۵۰ هکتار از اراضی این استان با روش مکانیزه زیر کشت محصول زعفران رفت. «حمیدرضا دانش شهرکی» در گفت‌و‌گو با ایرنا اظهار کرد: در صورت تامین تسهیلات بانکی مصوب شده، میزان کشت مکانیزه امسال به ۱۵۰ هکتار قابل افزایش می‌یابد.