15
سه شنبه 10 آبان 1401
شماره 8627
استان‌ها
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

حمایت از 5 رشته صنایع‌دستی در قزوین

‌خبر
معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین گفت: برنامه احیای 5 رشته از هنرهای دستی منسوخ شده در استان با حمایت این دستگاه آغاز شد.
ویژه
فرماندار کنارک گفت: شهرستان کنارک در استان‌سیستان و بلوچستان با ظرفیت‌های قابل توجه صید و صیادی یک‌هزار و 100شناورحدود 2دهه چشم انتظار صدور مجوز صید هستند.
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از گازرسانی به ۱۲۷ واحد گلخانه‌ای در 6 ماهه اول امسال در استان اصفهان خبر داد.
عکس خبر
عملیات برداشت نیشکر از اواخر مهرماه آغاز می‌شود و تا اواسط فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

زیتون زنجان جهانی می‌شود

برای نخستین بار میز توسعه صادرات به زنجان رسید که 40 درصد زیتون کشور را تامین می‌کند
گزارش
اگر تا به حال زنجان را به شهر جهانی ملیله و صنایع‌دستی منحصر به فردش می‌شناختیم، حالا باید این استان را در حوزه کشاورزی و تولید زیتون نیز از استان‌های دیگر یک سر و گردن بالاتر بدانیم.

«منظریه» شهرکرد در انتظار اعتبار راه و شهرسازی

شهرک منظریه بعد از 17 سال محرومیت از امکانات، برای رفع مشکلات خود در انتظار اختصاص اعتبار از سوی راه و شهرسازی است
شهرک منظریه شهرکرد، عمری 17ساله دارد؛ شهرکی که با هدف توسعه شهری شهرکرد و ساخت مسکن به‌ویژه برای اقشار کم‌درآمد در جنوب شرقی این شهر و در 255هکتار از اراضی ملی ساخته شده.
جهش تولید در دیم‌زارهای ایلام
ناظر فنی طرح جهش تولید در دیم‌زارهای استان ایلام گفت: حدود ۷۰ هزار هکتار از اراضی دیم استان‌در سال زراعی ۱۴۰2-۱۴۰1 تحت پوشش این طرح قرار می‌گیرد که با میانگین عملکرد یک و نیم تن در هکتار در پایان سال زراعی جاری باید به تولیدی در حدود ۱۰۵ هزار تن برسیم.
PDF استان‌ها
کوتاه استان‌ها
مدیر جهادکشاورزی شهرستان مشهد با اشاره به پیش‌بینی تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی برای ایجاد مشاغل خانگی این شهر گفت: ۷۰‌ مورد پرونده متقاضیان جهت صدور مجوز مشاغل خانگی در حال بررسی و تکمیل مدارک است.