• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
سه شنبه 10 آبان 1401
کد مطلب : 175682
+
-

عدد خبر/100 میلیون

مدیر جهادکشاورزی شهرستان مشهد با اشاره به پیش‌بینی تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی برای ایجاد مشاغل خانگی این شهر گفت: ۷۰‌ مورد پرونده متقاضیان جهت صدور مجوز مشاغل خانگی در حال بررسی و تکمیل مدارک است. به گزارش تسنیم، محمد میری دیسفانی گفت: امسال وام مشاغل خانگی شامل 30مورد مستقل و 2 مورد پشتیبان به مبلغ 3میلیارد و 560میلیون تومان پس از تصویب در کمیته فنی مشاغل خانگی پرداخت شد.

980  واحد  
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: ۹۸۰واحد مسکن مهر در استان نیمه تمام باقی مانده است. به گزارش مهر، محسن حمزه لو گفت: در 3سال گذشته ۶ هزار واحد مسکن مهر تحویل متقاضیان شد که در کل سطح استان فقط ۹۸۰ واحد نیمه تمام دیگر از این طرح باقی مانده است. از واحدهای مساکن مهری که باقی مانده ۶۰۰ واحد مشکل حقوقی دارد و ۳۸۰ واحد نیز عملاً به‌دلیل عدم‌تمایل شرکت مجری به اتمام طرح، راکد مانده است.

30  درصد 
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: ۳۰ درصد تصادفات جاده‌ای این استان مربوط به سرعت بیش از حد رانندگان است که ضروری است رانندگان موارد ایمنی را رعایت کنند. به گزارش ایرنا، محبوب حیدری افزود: با راه‌اندازی و احداث ۳۰۰ کیلومتر بزرگراه دراستان شاهد کاهش تصادفات جاده‌ای استان خواهیم بود. ساماندهی جاده‌های استان به‌ویژه در شمال استان با سرعت انجام می‌گیرد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید