• سه شنبه 10 آبان 1401
  • الثُّلاثَاء 6 ربیع الثانی 1444
  • 2022 Nov 01

فرودگاه مهرآباد به خارج از شهر می‌رود؟

ترافیک و آلودگی‌ هوا و صوتی، از مشکلات جدی شهروندان ساکن در محدوده اطراف فرودگاه مهرآباد است
توسعه شهری و باز هم مشکل همسایگی‌های نامبارک. حدود 84سال که از ساخت فرودگاه مهرآباد در منطقه 9می‌گذرد و قریب به بیش از 50سال همجواری با آن، ضمن ایجاد دردسرهایی برای شهروندان، مانند نشست و برخاست سالانه بیش از 100هزار هواپیما در این فرودگاه زندگی را برای مردم سخت کرده است.
بررسی فیلم‌های منتشر شده تحت عنوان تخریب اموال مردم توسط یگان ویژه نشان می‌دهد این افراد پلیس نیستند

ماجرای پلیس‌نماها در شهر

«ماموران پلیس درحالی‌که باتوم‌ به‌دست دارند و خشمگین هستند مشغول تخریب موتورسیکلت‌های پارک شده در خیابان می‌شوند و حتی به شیشه برخی خانه‌ها هم رحم نمی‌کنند.» این صحنه‌ای وحشتناک از فیلم کوتاهی است که این روزها در شبکه‌های اجتماعی تحت عنوان تخریب اموال مردم به‌دست نیروهای ضدشورش منتشر شده است، اما آیا واقعا این افرادی که در فیلم می‌بینیم مأموران پلیس هستند؟

ظهور مأموران قلابی این‌بار با هدفی متفاوت

سوءاستفاده از لباس پلیس و اصولا لباس پرسنل مشاغلی که مورد اعتماد مردم هستند، همیشه یک پای نقشه‌های مجرمان برای رسیدن به اهداف شوم‌شان بوده است.

واقعیت، فانتزی و تاریخ

نگاهی به سریال «شبکه مخفی زنان»که از شبکه خانگی د‌ر حال پخش است
سریال «شبکه مخفی زنان» شکل تکامل‌یافته‌ای از همکاری‌ افشین هاشمی و محمد‌ رحمانیان د‌ر تئاترهای صحنه‌ای و 2تله‌تئاتر «نیمکت» و «توی گوش سالمم زمزمه کن» است. تجربه‌های اپیزود‌یک پیشین، حالا د‌ر یک شکل منسجم و با یک د‌استان محوری تبد‌یل به سریالی شد‌ه که یک قالب تاریخی نه‌چند‌ان رئالیستی را برگزید‌ه تا د‌ر د‌ل این چارچوب گسترد‌ه و منعطف، قصه‌ها و موضوع‌های مختلفی را با لحن فانتزی روایت کند‌.

زیتون زنجان جهانی می‌شود

اگر تا به حال زنجان را به شهر جهانی ملیله و صنایع‌دستی منحصر به فردش می‌شناختیم، حالا باید این استان را در حوزه کشاورزی و تولید زیتون نیز از استان‌های دیگر یک سر و گردن بالاتر بدانیم.

صف معترضان از براندازان جداست

رئیس قوه قضاییه در جلسه روز دوشنبه شورای‌عالی قوه قضاییه با اشاره به انتظار و توقع بحق مردم از دستگاه‌های انتظامی، امنیتی و قضایی برای پایان دادن به اغتشاشات و دستگیری و برخورد با عاملان و مسببان قضایای اخیر به‌ویژه حادثه تروریستی شاهچراغ ع، گفت: انتظار و توقع بحق مردم آن است.

تکرار تراژدی آرتین برای دختر فرشته

پس از تراژدی آرتین سرایداران، حالا نوبت دختر فرشته احمدی که در ناآرامی‌های روزهای گذشته در مهاباد، مادر خود را از دست داده، رسیده است. رسانه‌های ضدانقلاب اما با قلب واقعیت و روایت‌سازی دروغ نشان دادند همچنان تشنه خون هستند.

قیمت برنج چگونه در 2 سال قد کشید؟

با شما زندگی زیباست

عملیات نجات با معلق‌ها

کاش من به‌جای پدر، مادر و برادرت به خون غلتیده بودم