02
سه شنبه 10 آبان 1401
شماره 8627
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

صف معترضان از براندازان جداست

قضائی
رئیس قوه قضاییه در جلسه روز دوشنبه شورای‌عالی قوه قضاییه با اشاره به انتظار و توقع بحق مردم از دستگاه‌های انتظامی، امنیتی و قضایی برای پایان دادن به اغتشاشات و دستگیری و برخورد با عاملان و مسببان قضایای اخیر به‌ویژه حادثه تروریستی شاهچراغ ع، گفت: انتظار و توقع بحق مردم آن است.
ویژه
علی القاصی، رئیس‌کل دادگستری استان تهران با بیان اینکه تاکنون قریب به هزار فقره کیفرخواست در محاکم قضایی استان تهران در رابطه با آشوبگران و اغتشاشگران صادر شده است، گفت...
گزارش
پس از تراژدی آرتین سرایداران، حالا نوبت دختر فرشته احمدی که در ناآرامی‌های روزهای گذشته در مهاباد، مادر خود را از دست داده، رسیده است. رسانه‌های ضدانقلاب اما با قلب واقعیت و روایت‌سازی دروغ نشان دادند همچنان تشنه خون هستند.
در همایش پدافند غیرعامل مطرح شد

خشونت آموزش‌دیده و سازمان‌یافته در اعتراضات

وزیر اطلاعات: اقلیتی را در اغتشاشات می‌بینیم که محصول آسیب‌های اجتماعی ما‌ست
دولت
مسئولان دولتی در همایش روز گذشته پدافند غیرعامل از مشکلات اقتصادی و آسیب‌های اجتماعی به‌عنوان عوامل بسترساز اعتراضات اخیر در کشور نام بردند و بر اصلاح این آسیب‌ها تأکید کردند. معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر اطلاعات ازجمله چهره‌های حاضر در این همایش بودند.
روی تحولات داخلی ایران شرط‌بندی نکنید

روی تحولات داخلی ایران شرط‌بندی نکنید

سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری روز دوشنبه‌ خود با خبرنگاران درباره اظهارات مجدد مقامات آمریکایی مبنی بر اینکه هم اکنون مذاکرات برجام و توافق با ایران مدنظر آمریکا نیست و بیشتر توجه این کشور معطوف به مسائل داخلی و اعتراضات در ایران است، گفت: مواضع سیاسی که مقامات آمریکایی در ارتباط با برجام اتخاذ می‌کنند، یک چیز است.
عزم جدی مسئولان برای اصلاح رویه‌ها
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس با تأکید بر اینکه شنیدن اعتراضات و توان اصلاح رویه برای هر حکومتی نیاز است، گفت: آرامش و ثبات از لوازم هر اصلاح و روزآمدسازی است.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در جلسه شورای‌عالی قوه قضاییه با اشاره به فیلمی که اخیرا در فضای مجازی منتشر شده که پلیس در حال تخریب و شکستن موتورسیکلت‌های مردم است، گفت: پس از بررسی کامل فیلم و انجام تحقیقات لازم در موقعیت وقوع آن، مشخص شد که محتوای این فیلم از اساس کذب بوده.