17
دو شنبه 24 مرداد 1401
شماره 8566
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

جام، عشق و پوئن هزار!

چهره روز
اگر از بزرگ‌ترین مربیان دنیا بپرسید که چه چیزی در شغل‌شان از همه چالش‌برانگیزتر است، احتمالا پاسخی به جز «استمرار» نخواهید شنید. استمرار برای یک مربی، تجربه سختی به‌نظر می‌رسد.
ویژه
سیاوش یزدانی، مدافع فصل گذشته استقلال بعد از جدایی از این تیم روزهای پر سر و صدایی را پشت سر گذاشت. او چند روز قبل به تمرینات ملوان رفته بود اما در نهایت مازیار زارع، سرمربی ملوان نامه عدم‌نیاز یزدانی را به باشگاه داد تا وضعیتش نامشخص و پیچیده شود.
بعد از بارها تعویق و تأخیر، سرانجام دادگاه عالی ورزش حکم فیفا در مورد پرداخت غرامت یک‌میلیون و 300هزار یورویی به آندره‌آ استراماچونی از سوی استقلال را تأیید کرد.
لالیگا اسپانیا
سینا ضیغمی‌نژاد شناگر معلول ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی در پایان این رقابت‌ها موفق شد 2مدال طلا، 3نقره و یک برنز کسب کند.
فولاد و پرسپولیس در هفته اول فصل جدید، رکورد مالکیت توپ در سال‌های اخیر را جابه‌جا کردند.
رکوردشکنی‌های فرزانه فصیحی، حسن تفتیان و محمدحسین ابارقی در دوی 100متر بازی‌های کشورهای اسلامی ثبت نمی‌شود.

پاداش پایداری

ژنرال بعد از 20سال مربیگری در لیگ برتر به رکورد هزار امتیاز در این رقابت‌ها رسید. رکوردی که شاید تا سال‌های سال دست هیچ مربی دیگری به آن نرسد
امیر قلعه‌نویی قبل از آغاز فصل جدید لیگ برتر و پیش از رویارویی با تراکتور در هفته اول، صاحب 999 امتیاز در این رقابت‌ها بود. او می‌گوید خودش هم نمی‌دانسته بازی با تراکتور، بازی هزار امتیازی‌شدن او و خلق یک رکورد بزرگ در تاریخ لیگ برتر است.
طفل سرراهی

طفل سرراهی

هیچ‌کس منچستریونایتد را گردن نمی‌گیرد
فعلا خیال همه تیم‌ها آسوده است که به رده آخر لیگ نمی‌چسبند چون منچستر‌یونایتد با اقتدار رده بیستم را از آن خودش کرده. این تیم بیمار است.
در انتظار مدال شیرین
در انتظار مدال شیرین
تیم ملی والیبال زنان که آخرین بار در دوره چهارم بازی‌های اسلامی زنان مدال گرفته بود امروز برای گرفتن مدال طلای بازی‌های کشورهای اسلامی به میدان می‌رود
تیم ملی والیبال زنان ایران با پیروزی مقابل آذربایجان به فینال بازی‌های کشورهای اسلامی رسید و با مدال طلای این بازی‌ها فقط یک بازی فاصله دارد.
رضا بیرالوند در دسته 96کیلوگرم 3مدال طلا برای کاروان ورزش ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی گرفت.

نکته بازی/سفیر ازبکستان نظری ندارد؟

با توجه به سوابق لوکادیا و تجربه حضور او در تیم‌هایی مثل آیندهوون، برایتون و بوخوم، حضور این بازیکن در پرسپولیس بازتاب‌های بین‌المللی قابل توجهی داشته است.

خداحافظی برناردو سیلوا؟

پس از پایان دیدار منچسترسیتی و بورنموث، یک اتفاق عجیب و نگران‌کننده رخ داد.

امیدوار باشیم یا نه؟

فوتبال ایران
فصل جدید لیگ‌برتر برای پرسپولیس با پیروزی آغاز نشد. این تیم در فولادشهر با نتیجه بدون‌گل برابر ذوب‌آهن متوقف‌شد و حتی نتوانست از دقایق‌طولانی 10نفره شدن تیم‌حریف استفاده کند.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
آن همه خرید و سروصدا و ناراحت‌کردن باشگاه‌های دیگر و هایجک و وسوسه بازیکنان سایر تیم‌ها برای نافرمانی که به جذب ستاره‌هایی نظیر لواندوفسکی، رافینیا، کنده، کریستنسن، فرانک کسیه و تمدید قرارداد سرخی روبرتو و عثمان دمبله انجامید، نتیجه‌اش توقف در بازی هفته اول لالیگا مقابل رایو وایکانو بود.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8566