• یکشنبه 11 شهریور 1403
  • الأحَد 26 صفر 1446
  • 2024 Sep 01
دو شنبه 24 مرداد 1401
کد مطلب : 168541
+
-

پایان پرونده یزدانی با گرفتن معافیت

سیاوش یزدانی، مدافع فصل گذشته استقلال بعد از جدایی از این تیم روزهای پر سر و صدایی را پشت سر گذاشت. او چند روز قبل به تمرینات ملوان رفته بود اما در نهایت مازیار زارع، سرمربی ملوان نامه عدم‌نیاز یزدانی را به باشگاه داد تا وضعیتش نامشخص و پیچیده شود. در نهایت اما این بازیکن که برای گرفتن کفالت پدرش اقدام کرده بود، توانست معافی خود را دریافت کند و روز گذشته هم سایت‌های خبری از معافیت مدافع فصل گذشته آبی‌ها خبر دادند.
یزدانی که از قراردادش با استقلال یک‌و‌نیم فصل باقی مانده، بازیکن این تیم محسوب می‌شود و برای تعیین تکلیف خود باید به سراغ مدیران باشگاه برود. از سوی دیگر لیست بزرگسالان استقلال کاملا پر شده و وضعیت او نامشخص است. درصورتی که سیاوش بخواهد به استقلال برگردد، باید یک‌بازیکن از لیست خارج شود. در فضای کنونی محتمل‌ترین گزینه برای جدایی از استقلال سیدمحمد حسینی است. مدافع تیم هوادار در فصل گذشته یکی از نخستین خریدهای تابستانی استقلال برای پست دفاع وسط بود که در بازی‌های دوستانه نیز عملکرد خوبی داشت و ساپینتو را راضی کرد اما حالا با توجه به اینکه بازگشت یزدانی ترافیک زیادی در خط دفاعی ایجاد می‌کند، احتمال جدایی حسینی از جمع آبی‌‌ها وجود دارد.
استقلال حالا به غیر از یزدانی در مرکز خط دفاعی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، روزبه چشمی، محمدحسین مرادمند و سیدمحمدحسینی را در اختیار دارد که این تعداد دفاع وسط برای یک تیم چندان معقول نیست. به همین‌خاطر به‌نظر می‌رسد یکی از محتمل‌ترین گزینه‌ها برای جدایی از استقلال حسینی باشد.
از سوی دیگر با توجه به اضافه‌شدن محمد محبی و مهدی قائدی به جمع استقلالی‌ها احتمال دارد ساپینتو به یکی از مهاجمان تیمش اجازه جدایی بدهد. اگرچه این مربی پرتغالی در بازی گذشته با سپاهان از 7بازیکن مختلف در خط حمله استقلال استفاده کرد اما بدون‌شک اضافه‌شدن کاوه رضایی، محمد محبی و مهدی قائدی ترافیک عجیبی را در خط حمله ایجاد می‌کند. به همین دلیل این احتمال هم می‌رود که برای خالی‌کردن لیست استقلال و اضافه‌شدن یزدانی نام یک مهاجم خارج شود و این بازیکن به تیم دیگری بپیوندد.
این در حالی است که باشگاه استقلال هیچ واکنش رسمی به موضوع جدایی یکی از بازیکنان برای بازگشت یزدانی نداشته است. حالا که گمانه‌زنی‌ها درخصوص جدایی یک بازیکن زیادشده، به‌نظر می‌رسد ساپینتو و مدیران استقلال باید هرچه سریع‌تر تصمیم خود را در این‌باره بگیرند و نام بازیکنی که قرار است تیم را ترک کند به رسانه‌ها بدهند.

این خبر را به اشتراک بگذارید