• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
دو شنبه 24 مرداد 1401
کد مطلب : 168548
+
-

خداحافظی برناردو سیلوا؟

همه نشانه‌ها از انتقال او به بارسا حکایت دارد

خداحافظی برناردو سیلوا؟

پس از پایان دیدار منچسترسیتی و بورنموث، یک اتفاق عجیب و نگران‌کننده رخ داد. برناردو سیلوا به چهار طرف ورزشگاه اتحاد سلام کرد و آخرین نفری بود که از زمین بیرون رفت. عده‌ای این رفتار را مشکوک دانستند و آن را به خداحافظی از هواداران تعبیر کردند. مدیران بارسلونا تلاش زیادی را برای وسوسه‌کردن این بازیکن و راضی‌کردن باشگاه انگلیسی کرده‌اند تا او را جایگزین دی‌یونگ کنند. اتفاقات دیگری هم در این بازی رخ داد. بارسا برای این انتقال دنبال رد‌کردن 4بازیکن است. دی‌یونگ باید برود تا هم در دستمزدها کاهش صورت بگیرد و هم پول فروش او صرف خرید برناردو شود، قرارداد بریتویت یک‌طرفه از سوی باشگاه فسخ شود و این بازیکن دانمارکی می‌تواند به فیفا شکایت ببرد، سرجینیو دست مجبور است به یکی از پیشنهادهایش که زیاد هم نیست پاسخ دهد و برود و اوبامیانگ هم به‌زودی به‌خاطر شلوغی و راهبندان در خط حمله می‌تواند از تیم برود اما نه با پیشنهاد 14میلیون یورویی چلسی. بارسا که این مهاجم گابنی را رایگان از آرسنال گرفت، می‌خواهد پس از یک نیم‌فصل 20میلیون یورو از فروش او به دست آورد و به زخم باشگاه بزند.

بچه‌غول اقتصادی
هالند در هفته اول لیگ برتر 2‌گل برای منچسترسیتی زد. او می‌توانست مقابل وستهم هت‌تریک کند. اما در هفته دوم و در پیروزی 4بر صفر مقابل بورنموث این مهاجم نروژی خیلی کم‌اثر بود. بچه‌غول در دیدار مقابل بورنموث تنها 2‌پاس به نام خود به ثبت رساند؛ پاس گل نخست برای گوندوغان، پاس آغازگر بازی در نیمه دوم! او در ادامه جایش را به خولین آلوارس داد و این مهاجم آرژانتینی به جای هالند گل زد.

رکورد ایلکای
ایلکای گوندوغان به رکورد ۵۰‌گل با پیراهن منچسترسیتی در تمامی رقابت‌ها رسید. گواردیولا بلافاصله پس از بازی پریشب به مدیران باشگاه دستور داد قرارداد این آلمانی را تمدید کنند.

کوین هنرمند
کوین دی‌بروینه که یک‌گل و یک‌پاس گل دیگر را به نام خودش ثبت کرد، مثل قالی کرمان هر چه زمان می‌گذرد، بهتر می‌شود. کوین دی‌بروینه در سال‌2022؛ 30‌بازی، 15گل، 14‌پاس گل، 29‌گل و پاس گل و هر بازی یک گل یا پاس گل.

این خبر را به اشتراک بگذارید