• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
دو شنبه 24 مرداد 1401
کد مطلب : 168547
+
-

طفل سرراهی

هیچ‌کس منچستریونایتد را گردن نمی‌گیرد

طفل سرراهی

فعلا خیال همه تیم‌ها آسوده است که به رده آخر لیگ نمی‌چسبند چون منچستر‌یونایتد با اقتدار رده بیستم را از آن خودش کرده. این تیم بیمار است. حتی دخه‌آ، اریکسن و لیساندرو مارتینس هم مثل مگوایر مرتکب اشتباه مرگبار می‌شوند. با کریستیانو رونالدو هم تن‌هاخ نتوانست در دومین تجربه‌اش در لیگ برتر به گل برسد و من‌یونایتد با شکست 4 بر صفر مقابل برنتفورد تحقیر شد. سرمربی هلندی پس از این شکست بازیکنانش را به بی‌مسئولیتی متهم کرد که این اتهام کاملا وارد است. 
   بی‌اغراق تنها کریستیانو رونالدو بود که اراده پیروزی داشت. او 6ضربه به سمت دروازه حریف زد، 3‌موقعیت برای همبازیانش خلق کرد، 2‌بازپس‌گیری توپ و 2‌دفع توپ با سر داشت و 2‌بار خطا گرفت اما اینها برای رسیدن به پیروزی با این همبازیان کافی نیست و برای خود ستاره پرتغالی هم کافی نیست. نام او کافی است تا یک گل وارد دروازه برنتفورد کند! اگر کل منچستر بد است، رونالدو هم به هر حال در آن تاثیر دارد. این اوست که باید تفاوت‌ها را رقم بزند نه الانگا و مک‌ تامینی.
   در دقیقه18 وقتی یونایتد 2 بر صفر عقب بود، تصویری از رونالدو گرفته شد که خطاب به بازیکنان تیم عدد یک را نشان می‌داد. لب‌خوانی نشان داد او در این صحنه می‌گوید: «بین شما یک مرد هست؟!»
   یک حساب کاربری هوادار منچستریونایتد در توییتر درباره تن‌هاخ به موضوع بامزه‌ای اشاره و او را اینچنین توصیف کرده؛ «نام: اریک تن‌هاخ، نگرش: ژوزه مورینیو، مدل مو: پپ گواردیولا، رفتار هیجانی: یورگن کلوپ، انتظار: سر الکس فرگوسن، واقعیت: سولسشائر با کمی گری نویل تند و طعم‌دار شده با رایان گیگز!»
   منچستریونایتد برای اولین‌بار از ماه آگوست سال 1992 یک‌روز از لیگ برتر انگلیس را به‌عنوان قعرنشین به پایان رساند و این نقطه تاریک دیگری در کارنامه ضعیف چند فصل اخیر این باشگاه بود. 
   در 7بازی آخر خارج از خانه، همه مسابقات با شکست منچستر به پایان رسیده. در این میان تنها 2‌باخت یک بر صفر آبرومندانه ثبت شده اما بقیه نتایج مفتضحانه بوده؛ از جمله باخت 4 گله به من‌سیتی، برایتون و برنتفورد و شکست 3‌گله از آرسنال. این اتفاق برای اولین بار در 86سال اخیر رخ داده است.
   منچستریونایتد در 7‌بازی خارج خانه اخیر خود در لیگ برتر، در هر دو نیمه بازی بازنده بوده است. 
   برای اولین بار در تاریخ، من‌یونایتد در 35‌دقیقه نخست یک‌بازی از لیگ برتر انگلیس، 4‌گل خورد و تن‌هاخ نیز به اولین سرمربی شیاطین سرخ تبدیل شد که در یک قرن اخیر 2‌بازی اولش را به‌صورت متوالی می‌بازد.
   برنتفورد برای اولین‌بار از فصل 37-1936 موفق به غلبه بر منچستریونایتد در سطح اول فوتبال انگلستان شد.
   برنتفورد سومین تیم تاریخ لیگ برتر است که مقابل منچستریونایتد در نیمه اول موفق به ثبت 4 گل می‌شود. (تاتنهام 2020 و لیورپول 2021).
   منچستریونایتد برای اولین‌بار در تاریخ حضور خود در سطح اول فوتبال انگلیس، 7‌بازی پیاپی خارج از خانه را با شکست سپری کرد.
   منچستریونایتد در هر 4‌بازی اخیر خود در لیگ برتر مغلوب شده است. چنین روندی برای شیاطین سرخ در تاریخ لیگ برتر بی‌سابقه است.
   منچستر می‌خواهد تا پیش از بازی هفته آینده مقابل لیورپول 3‌خرید جدید انجام دهد. آدرین ربیو اولین خرید خواهد بود. آلوارو موراتا هم پیشنهاد 30میلیون پوندی از این باشگاه دارد. او نمی‌خواهد در اتلتیکو بماند. شاید انتقال آنتونی از آژاکس هم با مبلغی گزاف قطعی شود. این خریدها نه برای تقویت تیم در آستانه بازی بزرگ بلکه برای فرو نشاندن خشم هواداران و ساکت کردن صدای آنها صورت خواهد گرفت. منچستری‌ها قصد دارند بازی بعدی را که در اولدترافورد برگزار می‌شود تحریم کنند یا در فاصله17دقیقه مانده به پایان مسابقه در اعتراض به دوران 17ساله گلیزرها در مالکیت این باشگاه، از اولدترافورد خارج شوند. 
   فرنکی دی‌یونگ هم به هم‌تیمی‌هایش گفته می‌خواهد به منچستریونایتد برود. البته این ادعای روزنامه اسپورت چاپ کاتالونیاست و ممکن است مدیران باشگاه بارسلونا برای فشار وارد کردن به فرنکی دست به انتشار چنین خبری زده باشند. بارسا اصرار دارد این بازیکن یا به پیشنهادهایش پاسخ مثبت بدهد یا حقوقش را کم کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :