• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
دو شنبه 24 مرداد 1401
کد مطلب : 168543
+
-

نکته بازی/سفیر ازبکستان نظری ندارد؟

با توجه به سوابق لوکادیا و تجربه حضور او در تیم‌هایی مثل آیندهوون، برایتون و بوخوم، حضور این بازیکن در پرسپولیس بازتاب‌های بین‌المللی قابل توجهی داشته است. در این بین سفیر هلند در ایران هم از همان ابتدا به موضوع روی خوش نشان داد و به ستایش از هموطنش پرداخت. آقای سفیر بعد از یک استوری خوشامدگویی به لوکادیا، حالا از استعداد بالای او سخن گفته و پیش‌بینی کرده این بازیکن در پرسپولیس موفق شود. حالا که حرف از علاقه سفرا به فوتبال است، کاش یک نفر هم نظر سفیر ازبکستان را در مورد شرزود تمیروف بپرسد. بعید می‌دانیم حتی آن بنده‌خدا هم هموطنش را گردن بگیرد! در اوج نیاز پرسپولیس به گل، شرزود در نیمه دوم بازی با ذوب‌آهن به زمین آمد، اما لمس توپ‌هایش به عدد 5هم نرسید.

داری اشتباه می‌زنی داداش!
سروش رفیعی یکی از خریدهای جدید پرسپولیس پیش از لیگ بیست‌ودوم بود که برای سومین بار به جمع سرخپوشان پیوست. سروش فصل نسبتا موفقی را در سپاهان پشت سر گذاشت و با توجه به محبوبیت او، هواداران حسابی از بازگشتش به تیم استقبال کردند. با این حال رفیعی در بازی اول برابر ذوب‌آهن نشان داد هنوز عادت قدیمی‌اش را ترک نکرده. او خطاهای بسیار زیادی روی بازیکنان حریف انجام داد و یک کارت زرد هم گرفت. عجیب اینجاست که رفیعی یک بازیکن تکنیکی و فانتزی به شمار می‌آید و قاعدتا بازیکنان حریف باید روی او خطا کنند، اما بیشتر خود سروش را در حال انجام خطا می‌بینیم. در همین راستا 2 سال پیش هم او یک رکورد تاریخی زد و ظرف 4هفته اول با دریافت 4کارت زرد محروم شد!

به یاد عابدزاده در آلمان 
در هفته دوم بوندس‌لیگای آلمان، لورکوزن برابر آگزبورگ با نتیجه 2 بر یک شکست خورد. در بازی این هفته، سردار آزمون 90دقیقه درون زمین بود و چندین موقعیت خوب گلزنی را از دست داد. در بعضی موارد او بدشانس بود و در برخی موارد هم خودش بی‌دقتی کرد. این بازی البته یک حاشیه هم برای سردار داشت. در دقایق پایانی مسابقه یکی از بازیکنان تیم حریف مصدوم شده بود و درحالی‌که فقط بخش کوچکی از پایش در زمین بود، پزشک تیم داشت او را مداوا می‌کرد. سردارهم کلافه شد و این بازیکن را به سمت بیرون هل داد تا یک کارت زرد بگیرد. این رفتار آزمون یادآور کار احمدرضا عابدزاده در بازی پرسپولیس و پوهانگ کره‌‎جنوبی بود. هرچند احمدرضا خیلی شدیدتر بازیکن حریف را بیرون انداخت.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید