17
چهار شنبه 19 مرداد 1401
شماره 8562
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
رفتار باشگاه بارسلونا در بازار نقل‌وانتقالات نه‌تنها صدای باشگاه‌هایی مثل لیدزیونایتد، دورتموند، بایرن‌مونیخ، لیورپول، منچسترسیتی، آاس‌رم و چلسی را در سال‌های اخیر درآورده، بازیکنان خودی را هم دچار سرخوردگی کرده.
تیم والیبال «ب» ایران همانطور که پیش‌بینی می‌شد بازی‌های کشورهای اسلامی را با پیروزی شروع کرد. ایران که با تیم‌های قطر، ترکیه و پاکستان هم‌گروه است، ظهر دیروز در بازی اول مقابل قطر قرار گرفت و در 3ست به پیروزی رسید.
گزارش
بازی‌های کشورهای اسلامی که از روز جمعه آغاز شده است، دیشب با برگزاری مراسم افتتاحیه در قونیه رسمیت پیدا کرد.
لیگ برتر ایران - هفته 1
روزشمار

پرتغال خونی

درخشش مهاجمان پرسپولیس در اروپا، داغ دل این تیم بدون فوروارد را تازه می‌کند
هفته اول لیگ پرتغال برای مهاجمان ایرانی خوش‌یمن بود. مهدی طارمی که حالا دیگر کسی از موفقیت او تعجب نمی‌کند، در گام اول 2گل از 5گل تیمش را در جریان برتری برابر ماریتیمو به ثمر رساند تا بار دیگر در کانون تمجیدها قرار بگیرد.
کمی هم معلم باش آقایحیی

کمی هم معلم باش آقایحیی

در بحران کمبود مهاجم، استعدادی چون مهدی عبدی باید ستاره خط آتش پرسپولیس باشد
در آستانه آغاز لیگ برتر، پرسپولیس که شروعی توفانی در نقل‌و‌انتقالات داشت، در جذب مهاجم ناکام مانده است.
ستاره دیده شد
ستاره دیده شد
امیرحسین هدایی که چند سالی است در پینگ‌پنگ ایران مطرح است، با طلای بازی‌های کشورهای اسلامی یک‌بار دیگر از نیما عالمیان گذشت و حالا به چهره اول ایران نوشاد نزدیک‌ شده است
امیرحسین هدایی؛ دومین طلایی کاروان ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی قونیه.
احتمالا امشب هواداران اینتراخت فرانکفورت ورزشگاه هلسینکی فنلاند را هم مثل نوکمپ، ورزشگاه رامون سانچس پیسخوان و ورزشگاه المپیک لندن در لیگ اروپای فصل قبل ‌اشغال خواهند کرد.

نکته بازی/هوس «هیس» کرده‌اند

هنوز فصل فوتبال پرتغال شروع نشده که رقبای پورتو جنگ روانی علیه مهدی طارمی را از سر گرفته‌اند.

آماربازی

بیست‌ودومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران در حالی از روز جمعه آغاز می‌شود که این لیگ در سال‌های جاری کم‌گل‌ترین فصول خودش را پشت سر گذاشته است.

کمک به دشمن

خبرنگار مارکا، پدرو موراتا، پرستاره‌ شدن بارسلونا در این فصل را تقصیر فلورنتینو پرس دانسته است. موضوع از این قرار است که بارسلونا به‌خاطر بدهی کلان بالای یک میلیارد یورویی نه‌تنها حق ورود به نقل‌وانتقالات را نداشت، حتی در آستانه ورشکستگی بود.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
مسابقات کشتی آزاد بازی‌های کشورهای اسلامی از امروز در اوزان 57، 65، 74، 86و 97کیلوگرم برگزار می‌شود. کاروان ایران امید بسیاری دارد که با مدال‌های کشتی در جدول توزیع مدال‌ها صعود چشمگیری داشته باشد.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8562