17
شنبه 25 تیر 1401
شماره 8544
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

فصل شکار شیر!

آیا انتقالی بزرگ برای فوتبال ایران در پیش است؟
چهره روز
شایعه انتقال «بافتیمبی گومیس» به فوتبال ایران هنوز چندان جدی نشده اما اگر این اتفاق رخ بدهد، فوتبال ایران بعد از سال‌ها یک ستاره خارجی بسیار باکیفیت در اختیار خواهد داشت.
ویژه
در پایان هفته گذشته شایعه نرسیدن وحید امیری به مسابقات جام‌جهانی باعث نگرانی بسیاری از هواداران فوتبال در ایران شد. امیری یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی است که بی‌گمان غیبت او می‌تواند تیم کشورمان را دچار مشکل کند.
روزشمار
چلسی هم طلسم خرید‌نکردن در تابستان را شکست. کالیدو کولیبالی و رحیم استرلینگ نخستین خریدهای این باشگاه زیرنظر مالکان جدید آمریکایی هستند.
درحالی‌که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در حال متقاعد کردن مسی به تمدید یکساله قراردادش است تا او را تا تابستان2024 در اختیار داشته باشد، وضعیت کریستیانو رونالدو که تنها یک‌فصل دیگر با باشگاهش قرارداد دارد، مشخص نیست.
با انتشار یک پست کوتاه اینستاگرامی، سرانجام علیرضا ابراهیمی به‌طور رسمی از پرسپولیس جدا شد.
تیم ملی فوتبال زنان ایران در دومین بازی خود در تورنمنت کافا تاجیکستان را شکست داد و در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

ضربان بسکتبال بر گشت

تیم ملی بسکتبال ایران، قزاقستان را با اختلاف بالا در کاپ آسیا برد تا هم انتقام انتخابی جام‌جهانی را گرفته باشد و هم به پیروزی مقابل ژاپن و صعود راحت‌تر به مرحله بعد امیدوار شود
بازی دوم تیم ملی بسکتبال ایران در کاپ آسیا از چند نظر مهم بود؛ شکست دادن قزاقستان، برگرداندن روحیه به تیم و امیدوار شدن به صعود.
سپاهان پر ستاره؟

سپاهان پر ستاره؟

رامین رضاییان روز گذشته رسما به سپاهان پیوست. حالا باید دید شایعه حضور گومیس هم به واقعیت تبدیل می‌شود یا نه
سپاهان پس از جذب بازیکنانی مثل محمد دانشگر، میلاد زکی‌پور و محمد علی‌نژاد، همچنان در تلاش برای جذب چند بازیکن دیگر است. این خریدها هنوز توقعات هواداران سپاهان را برآورده نکرده‌اند و همین موضوع باعث شده تا مدیران باشگاه سراغ چند ستاره بروند.
برای 2030 آماده شوید
برای 2030 آماده شوید
اسپانیا و پرتغال سومین میزبانی مشترک جام‌جهانی را در صدمین سالگرد این تورنمنت به‌دست آوردند
در یکصدمین سالگرد تولد جام‌جهانی _1938 در اروگوئه_ افتخار میزبانی جام‌جهانی2030 به‌طور مشترک به 2‌کشور همسایه در جنوب اروپا یعنی اسپانیا و پرتغال رسید.
تا به حال هیچ‌وقت در این شرایط عازم جام‌جهانی نبودیم؛ یعنی وضعیتی که در آن نمی‌دانیم سرمربی تیم‌مان کیست، چه کاری درست یا غلط است و البته چه میزان شانس برای موفقیت داریم.

اخبار ورزشی/پوگبا و یوونتوس بیگانه با هم

از زمانی که پوگبا از یووه رفته تا اکنون که به این تیم برگشته، چیزهای زیادی تغییر کرده است.

دادکان، به سبک خودش

چهره روز
یکی از کسانی که طی این چند روز از نوع برخورد با دراگان اسکوچیچ انتقاد کرد محمد دادکان بود.

شایعات ادامه‌دار در مورد تیم ملی

سوژه روز
کمیته فنی فدراسیون فوتبال روز دوشنبه تصمیم به برکناری دراگان اسکوچیچ از سرمربیگری تیم ملی ایران گرفت.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
بدون‌تردید نقشه لهستان، رقیب تیم ملی والیبال در مرحله نیمه‌نهایی لیگ ملت‌ها، مهار فوق‌ستاره ایرانی، امین اسماعیل‌نژاد است.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8544