• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
شنبه 25 تیر 1401
کد مطلب : 166000
+
-

اخبار ورزشی/پوگبا و یوونتوس بیگانه با هم

اخبار ورزشی/پوگبا و یوونتوس بیگانه با هم

از زمانی که پوگبا از یووه رفته تا اکنون که به این تیم برگشته، چیزهای زیادی تغییر کرده است. او آخرین بار در فینال جام‌حذفی۲۰۱۶ پیراهن بیانکونری را بر تن کرده بود. از آن زمان تاکنون و از آن ترکیب همبازیانش مثل نتو، بارتزالی، کیه‌لینی، لیش‌اشتاینز، اورا، لمینا، هرنانز، دیبالا و مانژوکیچ یا از این تیم رفته‌اند یا بازنشسته شده‌اند. تنها روگانی از ترکیب آن فینال در تیم باقی مانده است. درضمن، یوونتوس یک بازیکن جدید هم خرید. آندره‌آ کامبیاسو، مدافع راست ایتالیایی با 8.5‌میلیون یورو از جنوا خریداری شد و یووه در مقابل یک‌بازیکنش به نام رادو دراگوسین را به‌مدت یک‌فصل قرضی و با بند خرید اجباری به جنوا واگذار کرد.


هشتمین یاغی قرن جدید
با پیوستن آلسیو رومانیولی از میلان به لاتزیو، این بازیکن سابق آاس‌رم به هشتمین بازیکن قرن بیست‌ویکم تبدیل شد که پیراهن هر 2‌باشگاه پایتخت را بر تن می‌کنند؛ فرانچسکو کولونزه (۲۰۰۰)، آنجلو پروتزی (۲۰۰۰)، دیگو فوزر (۲۰۰۰)، روبرتو موتزی (۲۰۰۳)، سباستیانو سیویلیا (۲۰۰۴)، آلکساندر کولاروف (۲۰۱۷)، پدرو (۲۰۲۱)، آلسیو رومانیولی (۲۰۲۲).


خداحافظ بداخلاق
آرتورو ویدال ستاره ۳۵‌ساله پس از فسخ قراردادش با باشگاه اینتر، با انتقالی آزاد تا دسامبر سال۲۰۲۳ به فلامینگو پیوست. ویدال که از سال۲۰۲۰ پیراهن نراتزوری را بر تن می‌کرد با این تیم ۵۱‌بازی انجام داد و موفق به ثبت ۲‌گل و ۸‌پاس‌گل شد‌. او همچنین قهرمانی در سری‌آ، کوپا ایتالیا و سوپرجام را با این تیم تجربه کرد‌‌. شب گذشته باشگاه فلامینگو از این خرید جدید در ورزشگاه خانگی خود رونمایی کرد.


انتقال اوزیل در نیم ساعت
مسوت اوزیل هافبک ۳۳‌ساله و آلمانی سابق فنرباغچه در انتقالی آزاد و با قراردادی یکساله به باشاک‌شهیر پیوست. این در حالی است که فاصله فسخ قرارداد اوزیل با فنر تا اعلام حضور او در باشاک‌شهیر، تنها ۲۹دقیقه بود. او ژانویه۲۰۲۱ و پس از جدایی از آرسنال، راهی فنرباغچه شد و در این ۱۸ماه این آمار را ثبت کرد؛ ۳۶‌بازی، ۸‌گل و ۳‌پاس‌گل. قرارداد ستاره 33ساله سابق رئال‌مادرید و آرسنال با تیم جدیدش یکساله با قابلیت تمدید برای یک‌سال دیگر است.


یارمولنکو در همین حوالی
یک ستاره سرشناس اوکراینی به لیگی نزدیکی ما ملحق شد. آندری یارمولنکو، وینگر ۳۲‌ساله سابق وستهم و کاپیتان تیم ملی اوکراین در انتقالی آزاد و با قراردادی یکساله به العین، قهرمان لیگ حرفه‌ای امارات پیوست. هدایت العین را سرگئی ربروف، هموطن یارمولنکو، برعهده دارد. او در فصل22-2021 و با دستمزدی حدودا ۶‌میلیون پوندی (بیش از ۲۳۲‌میلیارد تومان) سومین بازیکن پردرآمد ترکیب وستهم بود.


فرق لوا با مانه
بیلد اعلام کرده درحالی‌که به‌طور طبیعی بازیکنان بایرن‌مونیخ یک‌ساعت قبل از آغاز تمرین در محل حاضر می‌شوند، مانه ۱۰۹‌دقیقه زودتر حضور پیدا کرده و بیش از ۶‌ساعت مشغول تمرین بوده است. در همین حین که مانه انگیزه زیادی برای تمرین داشت، لواندوفسکی که از سر ناچاری در تمرین حاضر بود، اصلا روحیه خوبی نداشت و از عکس‌های تمرینات مشخص است که او باری به هر جهت تمرین می‌کند و دل به‌کار نمی‌دهد. بایرن مونیخ به خوش‌حسابی بارسلونا که وضعیت اقتصادی خوبی ندارد بی‌اعتماد است و برای همین نمی‌خواهد مهاجم لهستانی‌اش را به باشگاه کاتالونی بدهد. بارسا خودش را برای ارائه پیشنهاد 50میلیون یورویی آماده می‌کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید