• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 25 تیر 1401
کد مطلب : 165999
+
-

نکته بازی/ پشت‌مان می‌لرزد

تا به حال هیچ‌وقت در این شرایط عازم جام‌جهانی نبودیم؛ یعنی وضعیتی که در آن نمی‌دانیم سرمربی تیم‌مان کیست، چه کاری درست یا غلط است و البته چه میزان شانس برای موفقیت داریم. در چنین وضعی، افشین قطبی گفته: «ایران می‌تواند در مسابقات قطر شگفتی‌ساز شود.» خب البته ما هم ناامید نیستیم و اصلا به این بچه‌ها ایمان داریم، اما اینکه قطبی تیم‌مان را تأیید می‌کند، باعث می‌شود پشت‌مان بلرزد! این بنده خدا زمانی که خودش سرمربی تیم ملی ایران بود، ادعا می‌کرد 2 کره‌جنوبی و شمالی را مثل کف دستش می‌شناسد، اما 3 بار با این دو تیم بازی کردیم و حتی یک مسابقه را هم نبردیم! 2 توقف ایران برابر کره‌جنوبی منجر به حذف تیم کشورمان از جام‌جهانی و جام ملت‌ها شد. شما تعریف نکن برادر!

خیلی خدا را شکر کنید
در شرایطی که تمرینات استقلال شروع شده بود، عارف غلامی هنوز برای آبی‌ها ناز می‌کرد و بنا به‌گزارش رسانه‌ها، انتظار داشت اعداد درشت و عجیب دریافت کند؛ تا جایی که این کشمکش بین عارف و باشگاه حسابی طولانی شد و همه را خسته کرد. کاری به سرانجام داستان غلامی نداریم، فقط معتقدیم این عزیز و سایر بازیکنانی که در قواره او هستند روزی 100هزار بار باید خدا را شکر کنند که در این روزگار «فوتبالیست» شدند. 2 یا 3 نسل جلوتر، امثال غلامی و دانشگر حتی خواب بازی در استقلال یا پرسپولیس را نمی‌دیدند، چه برسد به اینکه برای این تیم‌ها طاقچه بالا بگذارند. متأسفانه خیلی اوضاع خراب شده و رسیدیم به جایی که امثال غلامی هم به‌خودشان اجازه می‌دهند تیمی مثل استقلال را معطل کنند.

البته اگر خودتان بگذارید
در غائله مربوط به دراگان اسکوچیچ، بازیکنان تیم ملی 2دسته شدند؛ گروهی به حمایت از این مربی کروات پرداختند و گروه دیگری پشت اسکوچیچ را خالی کردند. شاخص‌ترین چهره گروه اول سردار آزمون بود و مهم‌ترین چهره گروه دوم مهدی طارمی. این مسئله، شایعات را در مورد اختلاف شدید زوج طلایی خط حمله ایران افزایش داد، اما سردار مدعی شد به‌طور مداوم با طارمی در تماس است و اختلافی بین آنها نیست. طارمی هم برای اینکه جواب دوست قدیمی‌اش را داده باشد، تصویری از خودش و آزمون منتشر کرد و نوشت: «ترسناک‌ترین خط حمله آسیا.» البته زیاد خوب نیست آدم خودش به‌خودش از این القاب بدهد، اما آن را حمل بر اعتماد به نفس دوستان می‌کنیم. فقط کاش خودتان با اشتباهات‌تان بهترین خط حمله آسیا را نابود نکنید.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید