• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
شنبه 25 تیر 1401
کد مطلب : 165998
+
-

کریس در اردوگاه رقیب؟

اخبار زیادی در مورد رونالدو منتشر شده؛ بچه‌اش مریض است، به عربستان نمی‌رود، در منچستر نمی‌ماند و شاید به مادرید خیانت کند

کریس در اردوگاه رقیب؟

درحالی‌که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در حال متقاعد کردن مسی به تمدید یکساله قراردادش است تا او را تا تابستان2024 در اختیار داشته باشد، وضعیت کریستیانو رونالدو که تنها یک‌فصل دیگر با باشگاهش قرارداد دارد، مشخص نیست. ژرژ مندس، مدیر برنامه‌ها و دوست صمیمی‌اش وجهه او را خراب کرده. حالا رونالدو در افکار عمومی جهان نه‌تنها بازیکنی وفادار به منچستر‌یونایتد و متعهد به قراردادش نیست، از چالشی به نام لیگ اروپا هم می‌ترسد. از طرفی 2‌شایعه پررنگ درباره آینده او وجود دارد و با کنار کشیدن چلسی از رقابت برای خریدش، 2‌باشگاه بایرن‌مونیخ و اتلتیکو برای او باقی مانده است.
  بایرن مونیخ تا وضعیت لواندوفسکی مشخص نشود علاقه‌اش به رونالدو را آشکار نخواهد کرد اما دیه‌گو سیمئونه بدش نمی‌آید این ستاره را بگیرد. او چندین‌بار از ستاره پرتغالی تمجید کرده و یک‌بار گفته بود: «اگر کریستیانو فوتبالیست نشده بود، 3قهرمانی اروپا داشتم!» اتلتیکو برای خرید رونالدو باید 3‌بازیکن دیگر خود را به فروش برساند. شاید ژائو فلیکس که مشتریانی دارد، قربانی آمدن رونالدو شود. اگر کریستیانو به اتلتیکو برود، هواداران رئال‌مادرید او را نخواهند بخشید. سیمئونه با خرید مولینا و ویتسل تیمش را تقویت کرده. سائول هم برگشته و موراتا هم ممکن است برگردد. دیبالا هم یکی از گزینه‌های جذاب است.
  اخبار دیگری درباره علت غیبت او در تمرینات منچستر و اردوی پیش‌فصل این تیم در تایلند منتشر شده مبنی بر اینکه علت این موضوع بیماری نوزاد تازه به دنیا آمده او و جورجیا بوده است. آنها در اواسط فصل گذشته منتظر یک دوقلو بودند که یک قل مرده به دنیا آمد و این یکی هم گویا مشکلاتی دارد.
  تن‌هاخ در تایلند اولین‌بار درباره مهاجم پرتغالی تیمش اظهارنظر و اعلام کرده بود که او را بازیکن تیم خود می‌داند و به جدایی‌اش رضایت نمی‌دهد. او یک‌بار دیگر پیش از دومین دیدار تدارکاتی من‌یونایتد در آسیای جنوب شرقی مقابل ملبورن ویکتوری روی این موضوع تأکید کرد و گفت حرف‌هایش را در این‌باره قبلا زده است.
  نشریه اسپانیایی «آاس» چاپ مادرید اما گزارش داد که رونالدوی 37‌ساله مطمئن است که در این تابستان از منچستریونایتد جدا خواهد شد. تن‌هاخ سرمربی هلندی شیاطین سرخ دوباره با او صحبت کرده اما پروژه منچستریونایتد نتوانسته او را برای ماندن متقاعد کند. رونالدو اما به این مربی هلندی گفته که مشکلی با او ندارد.
  شایعه جدایی‌اش از منچستریونایتد در حالی قوت گرفت که دولورس آویرو، مادر او پستی در اینستاگرام که خبر «آاس» را منتشر کرده بود، لایک کرد اما چند ساعت بعد مجبور شد لایکش را بردارد.
  خبرنگاران معتبر فوتبال از پیشنهاد یک باشگاه عربستانی که نامش فاش نشده برای خرید رونالدو پرده برداشتند و ادعا کردند که این باشگاه در ازای قراردادی 2‌ساله و مبلغ 250میلیون دلار به‌خود بازیکن و 20میلیون به مدیر برنامه‌هایش می‌پردازد. البته رونالدو این پیشنهاد را رد و اعلام کرده که می‌خواهد در اروپا و باشگاهی بزرگ به فوتبالش ادامه دهد.
  اگر رونالدو به عربستان می‌رفت، سالی 125میلیون دلار دستمزد می‌گرفت و به گران‌ترین بازیکن جهان تبدیل می‌شد. هم‌اکنون امباپه بیشترین دستمزد را بین همه بازیکنان جهان می‌گیرد؛ کیلیان امباپه (۶۲‌میلیون دلار)، لیونل مسی (۴۱میلیون دلار)، نیمار (36.5میلیون دلار) و کریستیانو رونالدو (۳۶میلیون دلار). رونالدو با این پیشنهاد به‌اندازه امباپه،  مسی و نیمار روی‌هم حقوق می‌گرفت. دستمزد فعلی کریستیانو هم‌اندازه دی‌بروین و کمی بیش از هالند و دخه‌آ است.

3 خرید جدید منچستر
منچستریونایتد که تنها یک خرید به نام مالاسیا را قطعی کرده، در آستانه نهایی کردن قرارداد 3‌خرید قطعی خود در نقل‌وانتقالات تابستانی است.
   کاغذبازی‌ها تمام و انتقال لیساندرو مارتینس از آژاکس به منچستریونایتد تقریبا نهایی شده. گفته می‌شود هزینه این انتقال در مجموع بیش از ۵۵میلیون یورو است. تنها چیزی که انتقال رسمی را به تأخیر انداخته این است که باشگاه هلندی در حال نهایی کردن 2‌خرید است و منتظر است پس از نهایی شدن این انتقالات، اجازه جدایی بازیکن آرژانتینی‌اش را صادر کند.
   درباره فرنکی دی‌یونگ چیزی تغییر نکرده؛ بارسلونا خواهان فروش این بازیکن است و منچستر او را می‌خواهد. خود بازیکن از اینکه ژاوی مستقیم به او گفته باید برود، دلخور است و هنوز قصد جدایی ندارد. منچستریونایتد و بارسا بر سر مبلغ ۸۵‌میلیون یورو به توافق رسیده‌اند. لاپورتا به او گفته که اگر بخواهد بماند باید مثل عثمان دمبله 40درصد در دستمزدش تخفیف بدهد. این برای فشار به این بازیکن برای جدایی است. به‌هرحال بارسایی‌ها قصد دارند با فروش بازیکن هلندی هم در دستمزدها صرفه‌جویی کنند و هم با پولی که از منچستر می‌گیرند، سراغ جذب لواندوفسکی بروند.
   خرید بعدی هم اریکسن است. هافبک دانمارکی با اینکه برایش سخت است از لندن خارج شود، متقاعد شده که فصل آینده زیرنظر تن‌هاخ بازی کند. او محصول مکتب آژاکس است و در 115بازی 25گل برای این تیم به ثمر رسانده. برای او خوب است که زیرنظر یک مربی با سبک فوتبال آژاکس بازی کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید