17
شنبه 24 اردیبهشت 1401
شماره 8495
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

ایران-کانادا قطعی شد

خبر روز
اولین حریف دوستانه تیم ملی در مسیر آماده‌سازی جام‌جهانی بالاخره مشخص شد. براساس اعلام فدراسیون فوتبال، کانادا یکی از تیم‌های حاضر در جام‌جهانی قطر، نخستین حریف دوستانه تیم ملی خواهد بود.
ویژه
فدراسیون بسکتبال مصطفی هاشمی را از سرمربیگری تیم ملی کنار گذاشت و سعید ارمغانی را جایگزین او کرد. جواد داوری در نخستین روزی که به ریاست فدراسیون رسید،‌ وعده داد که کادر فنی تیم ملی را تقویت می‌کند.
امشب یک‌فینال دیگر هم برگزار می‌شود. ورزشگاه ومبلی شاهد دومین فینال این فصل بین لیورپول و چلسی است.
جدول 8495
از امروز نگاه والیبالی‌ها به آزادی و سالن 12‌هزار نفری است، به ستاره‌های نامدار جهان، به سعید معروف و دوستانش. شاید تا چند هفته پیش مسابقات جام باشگاه‌های آسیا برای خیلی‌ها مهم نبود اما حالا با رقابتی که پیکان و شهداب یزد در جذب ستاره‌ها داشته‌اند، این مسابقات جذاب شده است.
در بازی‌های المپیک ناشنوایان که در شهر کاسیاس دوسول برزیل در حال برگزاری است، تیم‌ کشتی فرنگی ایران با کسب 4مدال طلا، یک‌نقره و یک‌برنز برای نخستین‌بار به‌عنوان قهرمانی رسید.
سیمون، انگابت، نیمر، دونون و پرین نام‌های آشنا و بزرگی در والیبال هستند که در جام باشگاه‌های آسیا برای تیم‌های پیکان و شهداب به میدان می‌روند.

نقطه جوش لیگ

در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر امشب پرسپولیس و استقلال بدون تماشاگر به مصاف تیم‌های سوم و چهارم جدول می‌روند
هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال ایران امشب برگزار می‌شود تا فقط 3هفته دیگر تا پایان این مسابقات باقی بماند.
دوئل بر سر آینده شغلی

دوئل بر سر آینده شغلی

جدال یحیی گل‌محمدی و محرم نویدکیا از یک دیدگاه متفاوت
تقابل پرسپولیس و سپاهان همیشه جذاب است؛ حتی اگر بر سر جام نباشد. واقعیت آن است که کار پرسپولیس برای کسب ششمین قهرمانی پیاپی بسیار سخت شده و اتفاقات عجیبی باید دست به‌دست هم بدهد تا سرخ‌ها جام بگیرند.
جنگ سهمیه در لندن
جنگ سهمیه در لندن
شاید آرسنال حسرت لیگ قهرمانان اروپا را 7ساله کند
با پیروزی 3 بر صفر تاتنهام در دربی لندن مقابل آرسنال، معادلات سهمیه لیگ قهرمانان در لیگ برتر به‌هم خورد. توپچی‌ها می‌توانستند با چهارمین برد پیاپی خود به یک‌قدمی چلسی در رده سوم برسند اما رتبه چهارمی خودشان هم به خطر افتاد.
پرسپولیس و سپاهان در حالی باید امشب در سیرجان به مصاف هم بروند که ابتدا گفته می‌شد شهریار مغانلو از حضور در این مسابقه محروم است، اما بعد معلوم شد چنین چیزی صحت ندارد. به هر حال شهریار در میدان حاضر خواهد بود و رودرروی همبازیان سابقش قرار می‌گیرد تا یک نبرد خاص رقم بخورد.

سال بدون جام

جهان
با جدایی کریستیانو رونالدو از یوونتوس هم او ضرر کرد، هم یووه. هر دو این فصل را بدون جام به پایان بردند که برای هر دو طرف بی‌سابقه بود.

بوندس‌لیگای سوت و کور

سوژه روز
به‌نظر می‌رسد پس از جدایی هالند از دورتموند و پیوستنش به منچسترسیتی در لیگ برتر، رقابت‌های بوندس‌لیگا در فصل آینده یک‌ماشین گلزنی دیگر خود را هم از دست بدهد و سوت و کور شود.

پخش زنده روز

لیگ برتر ایران - هفته 27
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
پس از آنکه اتلتیکو مادرید حاضر نشد برای رئال‌مادرید در بازی رودررو تونل افتخار بزند و قهرمانی زودهنگام این تیم را در لالیگا تبریک بگوید، این وظیفه یا لطف روی دوش لوانته افتاد تا این باشگاه کاتالونی که با لباس بارسلونا به برنابئو آمده بود، برای کهکشانی‌ها تونل افتخار بزند.
بعد از مصدومیت شدید وحید امیری که منجر به عمل جراحی و دوری چند ماهه او از میادین شد، زمزمه نارضایتی پرسپولیسی‌ها از دعوت پرشمار بازیکنان‌شان به اردوی تیم ملی دوباره شدت گرفت.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.