03
شنبه 24 اردیبهشت 1401
شماره 8495
شهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

احداث موزه علمای مشروطیت در بهشت

مذاکره شهرداری تهران با صنف کفاشان برای تملک خانه شیخ فصل‌الله نوری به نقطه نتیجه‌بخشی رسیده است
گزارش2
خانه‌ای قدیمی که روزگاری محل سکونت شیخ فضل‌الله نوری بود، به موزه تبدیل می‌شود؛ بنایی متروکه که دوره‌های پیشین مدیریت شهری در تملک آن ناموفق بود، اما در این دوره، مذاکره با مالکانش به‌طور جد در دستور کار قرار گرفت و حالا خبر می‌رسد که به‌زودی توافق لازم صورت می‌گیرد.
ویژه
مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران اعلام کرد که تلاش می‌کنند تا هر 3ماه عملیات ساخت یک پایگاه پشتیبانی سوله به اتمام برسد و در اختیار سازمان مدیریت بحران قرار گیرد.
نشست‌ اختتامیه مهرواره هوای نو در حوزه تشکل‌های دینی با حضور علیرضا زاکانی، شهردار تهران و حجت‌الاسلام مجید باباخانی، مدیرکل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی، دیروز در سالن همایش هتل لاله برگزار شد.

پایان هفته سلامت با پیاده‌روی خانوادگی

زاکانی خبر داد: محوطه 11هکتاری مجموعه جنگ افزارسازی وزارت دفاع در خیابان پیروزی به فضای سبز عمومی تبدیل می‌شود
گزارش
شهروندان تهرانی آخرین روز هفته سلامت را با پیاده‌روی خانوادگی به پایان رساندند. صبح جمعه 23اردیبهشت ماه که هوا کمی از خنکی ابتدای بهار را حفظ کرده و شاخص آلودگی هم سطح «قابل‌قبول» را نشان می‌داد جمع بزرگی از تهرانی‌ها در همایش پیاده‌روی خانوادگی بوستان جوانمردان شرکت کردند.
دیپلماسی شهری و فرهنگی ایران و لبنان روی پل طبیعت

دیپلماسی شهری و فرهنگی ایران و لبنان روی پل طبیعت

وزیر فرهنگ لبنان با هیأت همراه از پل طبیعت، بوستان اکو و آسمان نمای گنبد مینا در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد دیدن کرد. به گزارش همشهری، این بازدید با همراهی سیدمحمدحسین حجازی مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد و تنی چند از مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد جمهوری اسلامی ایران انجام شد.
آموزش مدیریت شهری از راه تفاهم شورا و شهرداری
آموزش مدیریت شهری از راه تفاهم شورا و شهرداری
سروری: پیگیر فرونشست زمین از طریق دولت و کمیسیون کلانشهرها هستیم/زاکانی: درصورت ساختگی بودن صدمات شهردار ناحیه، با عاملان برخورد جدی صورت می‌گیرد
آیین تفاهمنامه همکاری شورای‌عالی استان‌ها و مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران در پنجمین اجلاس شورای‌عالی استان‌ها و در صحن این نهاد به امضا رسید.
PDF شهر
کوتاه شهر
افزایش حقوق کارکنان شهرداری از یک‌میلیون و 700هزار تومان تا ۳میلیون برای پرسنل رسمی که ۲۴هزار نفر هستند اعمال می‌شود.