02
شنبه 24 اردیبهشت 1401
شماره 8495
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
جوزف بورل، مسئول سیاست ‌خارجی اتحادیه اروپا، پس‌از پایان سفر انریکه مورا، معاون خود به ایران، اعلام کرد: مذاکرات هسته‌ای از بن‌بست خارج شده ‌ و از سرگرفته می‌شود.
گفت‌وگو
شیخ تمیم بن‌حمد آل‌ثانی، امیر قطر پنجشنبه در رأس هیأتی به تهران آمد و با رهبرمعظم‌انقلاب و رئیس‌جمهور ایران دیدار و گفت‌وگو کرد؛ سفری که کارشناسان معتقدند با رایزنی درباره طیف متنوعی از مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی همراه بوده است.
رهبرمعظم انقلاب در دیدار امیر قطر و هیأت همراه :

توقع از جهان عرب ایستادن‌مقابل صهیونیست‌هاست

رهبری
رهبرمعظم انقلاب عصر پنجشنبه در دیدار شیخ تمیم بن‌حمد آل‌ثانی، امیر قطر و هیأت همراه با تأکید بر افزایش همکاری‌های سیاسی و اقتصادی 2کشور، راه‌حل مسائل منطقه را گفت‌وگوی بدون ‌دخالت عوامل خارجی دانستند و با اشاره به استمرار جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین، گفتند: توقع از جهان عرب، ورود صریح به میدان عمل سیاسی در مقابل این جنایت‌های آشکار است. به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار، استحکام و پایداری روابط ایران و قطر را به نفع هر دو کشور دانستند و افزودند: سطح کنونی ارتباطات اقتصادی 2کشور بسیار پایین است و باید چندبرابر شود، همچنین در مسائل سیاسی نیز زمینه برای تبادل‌نظرهای بیشتر وجود دارد که امیدواریم این سفر مبدا جدیدی برای گسترش همکاری‌ها باشد.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
تفنگداران نیروی دریایی ارتش صبح دیروز مانع ربوده‌شدن یک کشتی تجاری ایرانی توسط دزدان دریایی شدند.