• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
شنبه 24 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 160496
+
-

نکته بازی/ الان اسکوچیچ چه کار کند؟

بعد از مصدومیت شدید وحید امیری که منجر به عمل جراحی و دوری چند ماهه او از میادین شد، زمزمه نارضایتی پرسپولیسی‌ها از دعوت پرشمار بازیکنان‌شان به اردوی تیم ملی دوباره شدت گرفت. البته قرمزها قبلا هم این مسئله را علنی کرده بودند. حالا فارغ از اینکه سهم خود باشگاه و مخصوصا کادر فنی در تشدید مصدومیت امیری چه بوده، باید پرسید سرمربی تیم ملی در قبال این نارضایتی‌ها چه می‌تواند بکند؟ خب یعنی الان اسکوچیچ نباید از پرسپولیس کسی را به اردو دعوت کند؟ یا باید چهارچشمی مراقب باشد بازیکنان این تیم مصدوم نشوند؟ بامزه‌تر این است که استقلالی‌ها هم شکایت دارند که چرا بازیکنان کمی از این تیم به اردو دعوت می‌شود. خلاصه که وضعیت عجیبی است. هر تصمیمی گرفته شود، بالاخره یک عده شاکی می‌شوند.

شما را مصدوم می‌کنیم
به‌نظر می‌رسد کادر فنی و پزشکی پرسپولیس باید یک شعار جدید برای خودش انتخاب کند؛ یکی چیزی توی این مایه‌ها: «هر کجای دنیا که باشید شما را پیدا و مصدوم می‌کنیم.» تعداد مصدومان پرسپولیس آنقدر زیادشده که حسابش از دست همه در رفته است. شما هر سایت و خبرگزاری و صفحه‌ای را که رفرش کنی، احتمال قابل توجهی وجود دارد یک خبر در مورد مصدوم جدید پرسپولیس ببینی. تازه‌ترین آسیب‌دیده سرخ‌ها هم محمد شریفی است؛ هافبکی که در یک مقطع کوتاه در این فصل مورد اعتماد قرار گرفت، اما باز مثل بقیه جوانان پرسپولیس برگشت روی نیمکت. درحالی‌که پرسپولیسی‌ها درست و حسابی هم تمرین نمی‌کنند، معلوم نیست کی و چطور همسترینگ شریفی آسیب دیده و به همین علت او بازی با سپاهان را از دست داد.

حالا بیا قبول کن!
این روزها شایعات زیادی در مورد آینده کادرفنی سپاهان به گوش می‌رسد. خیلی‌ها می‌گویند محرم نویدکیا رفتنی است و گمانه‌زنی‌های زیادی هم در مورد جانشین او وجود دارد. در این میان محمدرضا ساکت گفته: «حضور برانکو و کی‌روش روی نیمکت سپاهان را تکذیب می‌کنم.» آقا حالا کمی بیشتر به این دو گزینه فکر کن، شاید راضی شدی یکی از اینها را بیاوری. اینقدر زود دل برانکو و کی‌روش را نشکن و بگذار لااقل 4 روز با احتمال حضور در سپاهان دلخوش باشند! انصافا کسی که شایعه حضور این دو نفر در اصفهان را سر زبان‌ها انداخت، ذهن خیلی خلاقی داشته است. کی‌روش که به قول قدیمی‌ها با شاه هم فالوده نمی‌خورد. از این طرف برانکو هم با فدراسیون فوتبال عمان قرارداد دارد و شایعه بازگشتش به پرسپولیس را نیز تکذیب کرده است.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید