06
شنبه 24 اردیبهشت 1401
شماره 8495
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
جوان افغان پس از قهر همسرش، برای برگرداندن او به خانه پدرزنش رفت اما با اعضای خانواده وی درگیر شد و با چاقو به جان آنها افتاد. در جریان حمله داماد عصبانی، مادرزن جانش را از دست داد و پدرزن، همسر و خواهرزن ضارب در بیمارستان بستری شدند.
به‌عنوان کسی که جزو دهک‌ها قرار نمی‌گیرم سؤالم این است که به‌دلیل داشتن یک پراید و درآمد ماهی 9میلیون و 200هزار تومان حقوق کارمندی از دهک‌ها حذف شده‌ام.
راننده خودروی حامل کالاهای قاچاق وقتی مأموران پلیس را سد راهش دید خودرواش را با سرعت به یکی از آنها کوبید و موجب شهادت یکی از مأموران پلیس شد.
مرد ثروتمند پس از آنکه فریب همسرش را خورد و همه اموالش را از دست داد سر از دنیای تبهکاران درآورد

طلافروش ورشکسته سارق حرفه‌ای شد

دادسرا
همه‌‌چیز از زمانی شروع شد که زن جوان ادعا کرد در لاتاری برنده شده و قرار است به آمریکا مهاجرت کنند. همسر این زن که یک طلافروش ثروتمند بود همه دارایی‌اش را تبدیل به دلار و دو دستی تقدیم همسرش کرد تا مقدمات مهاجرتشان فراهم شود اما نه‌تنها مهاجرتی در کار نبود بلکه آینده مرد طلافروش به سرقت از خانه‌ها گره خورد.
تولد نوزاد عجول در آسمان

تولد نوزاد عجول در آسمان

زنی که به‌طور ناگهانی دچار درد زایمان شده بود هنگام انتقال به بیمارستان در بالگرد اورژانس فرزندش را به دنیا آورد.
آتش‌سوزی در خوابگاه دختران دانشجو
آتش‌سوزی در خوابگاه دانشجویان در رشت 50دانشجوی دختر را تا یک قدمی مرگ کشاند اما حضور به موقع آتش‌نشانان موجب نجات آنها شد.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
اعضای باند کلاهبرداری که به بهانه خرید و فروش نوزاد از هر کدام از طعمه‌هایشان 100میلیون تومان دریافت می‌کردند، دستگیر شدند.