17
شنبه 17 اردیبهشت 1401
شماره 8489
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

بازی‌های آسیایی به تعویق افتاد

خبر روز
بازی‌های آسیایی2022 هانگژو یک‌سال به تعویق افتاد. قرار بود این بازی‌ها از 19شهریور تا 3مهر برگزار شود اما شرایط پاندمی کرونا در چین، اجازه برگزاری بازی‌ها را نداد.
ویژه
هواداران اینتراخت فرانکفورت که در بازی برگشت مقابل بارسلونا نوکمپ را به تسخیر خود درآورده بودند و در بازی رفت نیمه‌نهایی لیگ اروپا در زمین وستهم همین کار را تکرار کردند، مزد حمایت بی‌دریغ خود را از تیم محبوب‌شان گرفتند و حالا باید با این تیم پس از 42سال در یک فینال اروپایی حاضر شوند.
لیورپول دومین باشگاه انگلیسی است که موفق می‌شود در همه مسابقات ممکن در طول یک‌فصل حضور داشته باشد. تیم قبلی هم خود لیورپول بود که در سال1981صاحب این دستاورد شد.
جدول 8489
یحیی گل‌محمدی محروم است و در همین راستا در بازی با پیکان حمید مطهری پرسپولیس را از کنار زمین کوچ می‌کرد.
بعد از تساوی استقلال برابر سپاهان در اصفهان، فرهاد مجیدی در نشست خبری گفت: «اگر خوش‌شانس بودیم می‌توانستیم بازی را ببریم و هر 3 امتیاز را به‌دست بیاوریم.»
تیم والیبال باریج اسانس که نماینده ایران در جام باشگاه‌های زنان آسیا بود، در قزاقستان فقط 2پیروزی به دست‌آورد و در نبود چین، ژاپن و کره‌جنوبی هم نتوانست روی سکو برود.

به استقلال کاری نداریم

حامد پاکدل ستاره گلزن پرسپولیس از شانس‌های قهرمانی تیمش می‌گوید او معتقد است پرسپولیس هرگز از قهرمانی ناامید نمی‌شود
پرسپولیس در شرایطی مقابل پیکان به برد رسید که مهم‌ترین اتفاق برای سرخ‌پوشان، توقف استقلال در اصفهان بود. در شبی که شاگردان یحیی گل‌محمدی 2گل به پیکان زدند، حامد پاکدل زننده یکی از گل‌های تیمش بود تا دوباره فرصت‌طلبی خودش را نشان دهد.
... و بازهم از گور برخاسته

... و بازهم از گور برخاسته

رئال تنها تیم تاریخ است که با 3‌شکست در مراحل حذفی به فینال اروپا می‌رسد؛ کارلتو و کلوپ چه شباهت‌هایی دارند؟
کارلتو و یورگن کلوپ که باید روز هفتم خرداد ماه در پاریس روبه‌روی هم قرار بگیرند، شرایط مشابهی دارند.
اول تیم ملی بعد اروپا
اول تیم ملی بعد اروپا
سجاد پذیرفته بعد از قهرمانی با تیم شهرداری گرگان در لیگ برتر بسکتبال، توقع دارد در تیم ملی بازی کند البته او می‌‌گوید باید 5سال پیش که پدیده لیگ بود به تیم ملی می‌رسید
سجاد پذیرفته شاید در کنار بازیکنانی مثل پری پتی و محمد جمشیدی نتوانست امتیازات زیادی بگیرد اما سهم قابل توجهی در قهرمانی شهرداری گرگان داشت.
سوژه روز
توقف استقلال و برتری پرسپولیس در هفته بیست‌وپنجم سرخپوشان را کمی به قهرمانی امیدوار کرد و به یحیی گل‌محمدی هم این اعتمادبه‌نفس را داد که بگوید: «لیگ تازه برای ما آغاز شده است.»

آه یحیی

گواردیولا ناکامی‌هایش در عبور از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان و صعود به فینال را به 6بار رساند که در کنار مورینیو یک‌رکورد است.

مورینیو و جهانبخش در فینال

ژوزه مورینیو یک رکورد شخصی دیگر در کتاب تاریخ فوتبال ثبت کرد.

جدول‌اعداد | 4198

اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
امید گل سپاهان در بازی با استقلال بالاترین امید گل ثبت‌شده در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر بود. در این هفته امید گل 13تیم زیر عدد یک بود و فقط 3تیم سپاهان، پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان توانستند به امید گل بالای یک برسند.
استقلال یکی از دشوارترین مسابقات فصلش را برابر سپاهان برگزار کرد و به تساوی یک - یک برابر این تیم رضایت داد. اگرچه به‌خاطر این توقف و نیز پیروزی پرسپولیس مقابل پیکان فاصله در صدر جدول کم شد، اما به هر حال بازی با سپاهان جزو دشوارترین مسابقات فصل بود و فرهاد مجیدی نمی‌تواند از مساوی ناراضی باشد.
لیگ برتر انگلیس