08
شنبه 17 اردیبهشت 1401
شماره 8489
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

شکوفه‌های عناب

بوک ‌مارک
نمی‌دانم چه ساعتی به خواب می‌روم. وقتی بیدار می‌شوم ماه غروب کرده و ستاره‌ها دیگر پیدا نیستند. بلند می‌شوم، آهسته از پله‌های چوبی پایین می‌روم و کوره‌راه پشت قهوه‌خانه را در پیش می‌گیرم.
ویژه
بزرگ‌ترین دسته‌بندی زندگی بشر، دوره حضور او بر این کره خاکی را به 2قسمت پیش از تاریخ و پس از آن مورد مطالعه قرار می‌دهد. اگرچه این دسته‌بندی بسیار گنگ و مبهم است، اما وجه قابل‌توجه آن، اهمیت نوشتار است. گویی انسان پیش از نگارش در حالت نازلی از حیات قرار داشته است.
می‌گویند زمان استاندارد رسیدن اورژانس بر بالین بیماران در کلانشهرها 12دقیقه است. با این حال خیلی پیش آمده که به دلایل گوناگونی مثل ترافیک یا دسترسی محلی نامناسب به‌ویژه در شهر تهران، اورژانس دیرتر از زمان معمول از راه برسد و زمان طلایی نجات بیمار از دست برود.
کودک، هم‌سن و سال خودش بود، یک پسر بچه 3ساله، اما تن‌اش از پارگی لباس کهنه‌اش پیدا بود. رفت نزدیک و لباسش را درآورد و به او پوشاند.
تسلیحات هسته‌ای.
امسال 30روزه شدن ماه مبارک رمضان باعث ایجاد یک ناهماهنگی در تعطیلات پیش‌بینی شده در تقویم‌های رسمی کشور شد.
در فلسفه هنر زیرساخت اصلی هر بنای هنری _در هر هفت رکن آن از موسیقی و هنرهای ترسیمی گرفته تا ادبیات و سینما_ را برخی عنصر «هارمونی» می‌دانند.

اول آخر

با پای دل می آیند...- مشهد، حرم مطهر امام رضاع
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
ماساچوست: دانشگاه بنتلی واقع در ماساچوست آمریکا به‌تازگی اعلام کرده است که پرداخت شهریه دانشگاه با رمزارز نیز ممکن است. طبق بیانیه رسمی این دانشگاه قرار است در همکاری با صرافی کوین‌بیس پرداخت شهریه با رمزارزهای بیت‌کوین، اتریوم و USDC امکان پذیر شود.
به مریم گفتم نیا توو تا مثل دوتا مرد، مردونه حرف بزنیم. مامان، بابا خیلی خوبن سهیل، به‌خدا. وقتی نیستن می‌فهمی، باور کن، به جان آقام. دفتر نقاشی مامان جدیدتو پاره نکنی بابا.