22
شنبه 17 اردیبهشت 1401
شماره 8489
ایثار و مقاومت
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
ع0لی‌اک0بر س00لیمی جهرمی، رئیس اسبق سازمان پژوه000ش و برنامه‌ریزی آموزشی از سوی سازمان بسیج فرهنگیان کشور به‌عنوان شهید شاخص سال ۱۴۰۱ فرهنگیان معرفی شد.
گزارش
گاهی در جبهه اسلحه به‌دست می‌گرفت و می‌جنگید، گاهی هم پشت نیمکت‌های کلاس با سلاح قلم جهاد می‌کرد. در یک کلام نه درس مانع رفتنش به جبهه می‌شد و نه جبهه سدی برای درس‌خواندنش.

فرنگیس؛ نماد مقاومت زنان شجاع کرد

گفت ‌وگو با مهناز فتاحی، نویسنده‌ای که 8سال دفاع‌مقدس را به روایت زنی روستایی نگاشته است
گزارش
8سال دفاع‌مقدس با افتخارات فراوانی در تاریخ کشورمان ثبت شده است؛ از شجاعت، ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان در جبهه‌های جنوب و غرب کشور گرفته تا مقاومت و ایستادگی مردان و زنانی که در مناطق مرزنشین، بدون سلاح و با دست خالی به مقابله با دشمن رفتند.
ساخت فیلم‌های فاخر انقلابی جهاد است

ساخت فیلم‌های فاخر انقلابی جهاد است

در سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه جمعی از فرماندهان این نیرو در بنیاد سینمایی فارابی حضور یافتند.
نبرد خرمشهر
نبرد خرمشهر
ساخت بازی‌های رایانه‌ای مطابق با فرهنگ بومی و برگرفته از تاریخ ملی و حماسی ایران یکی از خلاقیت‌های نیروهای جوان است که طرفداران بسیاری به‌ویژه در میان نوجوان و جوانان دارد.
PDF ایثار و مقاومت
کوتاه ایثار و مقاومت
بزرگ‌زاده بود؛ نه اینکه در خانواده‌ای متمول و اربابی به دنیا آمده باشد. بزرگ‌زادگی‌اش را از پدر داشت؛ آیت‌الله‌العظمی میرزا محمدعلی شاه‌آبادی، روحانی خوش‌آوازه شهر؛ مردی که خانه‌اش همیشه مامن دل شکسته‌ها و زمین‌خورده‌ها بود.