17
یکشنبه 4 اردیبهشت 1401
شماره 8482
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

یونایتد باخت رونالدو 100‌گله شد

آخرین خبر
به‌نظر می‌رسد فصل جاری قرار است به بدترین شکل ممکن برای منچستریونایتد به پایان برسد. تیمی که هفته گذشته با نتیجه 4 بر صفر به لیورپول باخته بود، عصر دیروز هم با نتیجه 3 بر یک به آرسنال باخت تا تیم لندنی به کسب سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک و نزدیک‌تر شود.
ویژه
ساعت 23:30 امشب تعداد بازی‌های بارسلونا با بقیه تیم‌های لالیگا برابر می‌شود.
لیگ برتر انگلیس
جدول 8482
آدم باورش نمی‌شود که در ایران هواداران پرسپولیس و استقلال سر جدایی احمد نوراللهی و مهدی قائدی این همه به جان هم افتاده باشند، بعد هر دوی این بازیکنان در مسابقات آسیایی الاهلی امارات روی سکو بنشینند.
در باشگاه رئال‌مادرید دو شایعه مهم نقل‌وانتقالاتی رخ داده که یکی از آنها هواداران را امیدوار و دیگری ناامید کرده.
هیچ کجای دنیا نتایج مسابقات دوستانه را جدی نمی‌گیرند، اما کم‌وکیف اتفاقات رخ داده در این بازی‌ها مهم هستند.

بهترین حمله، دفاع بود!

خط دفاعی محکم و فقط یک گل خورده به فولاد کمک کرد تا با 4گل زده صعودش را به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا قطعی کند
پنجمین شب از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با 2پیروزی برای 2نماینده ایران سپری شد. کسب 6امتیاز کامل از 2بازی اتفاقی بود که در این فصل برای نمایندگان ایران رخ نداده بود اما در شب پنجم برای نخستین بار این اتفاق رخ داد.
رؤیاپردازی تازه در تئاتر رؤیاها

رؤیاپردازی تازه در تئاتر رؤیاها

با فان‌خال نشد اما هواداران منچستر امیدوارند با تن‌هاخ بتوانند فوتبال شناور هلندی ببینند
با معرفی رسمی اریک تن‌هاخ به‌عنوان سرمربی فصل آینده منچستر‌یونایتد، هواداران این باشگاه از الان برای آینده رویاپردازی را آغاز کرده‌اند.
این بار مدالی خوش‌ رنگ‌تر از برنز می‌گیرم
این بار مدالی خوش‌ رنگ‌تر از برنز می‌گیرم
مهرداد صیدی، پرچمدار کاروان ایران در المپیک ناشنوایان، برای سومین بار در این بازی‌ها حاضر می‌شود. او می‌گوید که بعد از المپیک باید خودش را برای دروی گندم‌ها آماده کند
سر زمین بود: «وقت آبیاری است.» زمین‌ها را آب می‌داد تا گندم‌ها و نخودهایی که کاشته بود، جان بگیرند. چند روزی استراحت می‌کرد و از کرمانشاه به تهران برمی‌گشت تا با کاروان، راهی برزیل شود.
منهای فوتبال
5نماینده ایران در کشتی آزاد در روز نخست مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی مغولستان روی تشک رفتند.

چلسی در خطر

ساعت17:30 امروز چلسی در استمفورد بریج از وستهم میزبانی می‌کند تا زخم شکست خانگی در دیدار قبلی مقابل آرسنال را که 4 بر 2 باختند بهبود بخشد.

امیدوار به روز آخر

از ساعت21:45 جمعه ‌شب در ورزشگاه ملک‌عبدالله شهر بریده، تیم سپاهان در گروهD لیگ قهرمانان آسیا مقابل پاختاکور ازبکستان قرار گرفت.

منهای فوتبال/باز‌های آسیایی به تعویق می‌افتد؟

بازی‌های آسیایی 2022هانگژو شاید یک‌سال دیرتر از زمان موعد برگزار شود.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
تحریم بین‌المللی ورزش روسیه باعث شده بازیکنان اروپایی شاغل در لیگ‌های روسیه از بازگشت به دیار شوراهای سابق، خودداری کنند.
حامد لک بالاخره بخشیده شد و اجازه حضور در تمرینات پرسپولیس را پیدا کرد. دروازه‌بانی که در این فصل باری از دوش پرسپولیس برنداشته است؛ یا محروم بوده و یا درون دروازه مشغول دریافت گل‌های عجیب و غریب.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.