• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
یکشنبه 4 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 158957
+
-

برقراری عدالت

امشب تعداد بازی‌های بارسا با بقیه برابر می‌شود

برقراری عدالت

ساعت 23:30 امشب تعداد بازی‌های بارسلونا با بقیه تیم‌های لالیگا برابر می‌شود. بارسا پنجشنبه به‌زحمت و با سختی زیادی توانست با تک‌گل اوبامیانگ سوسیداد را ببرد و در کورس نایب‌قهرمانی و سهمیه سوپرجام فصل آینده اسپانیا باقی بماند. امشب برد مقابل رایو وایکانو می‌تواند رده دوم را با 3امتیاز بالاتر نسبت به سه‌ویا تثبیت کند. با بازی امشب عدالت در تعداد بازی‌های تیم‌ها برقرار می‌شود اما سیمئونه ابراز نگرانی کرده که فدراسیون و لالیگا برای دوم شدن بارسلونا و صعود این تیم به سوپرجام اقدام به دستکاری داوری‌ها کند چون اگر بارسا به سوپرجام در عربستان راه نیابد، فدراسیون فوتبال اسپانیا 5میلیون یورو زیان می‌بیند.
   ژاوی در بازی‌های خارج از نوکمپ بهتر نتیجه می‌گیرد. او 13بازی خارج از خانه بدون شکست را سپری کرده و هر 5مسابقه آخر را به‌عنوان میهمان برده است؛ والنسیا (4-1)، الچه (2-1)، رئال مادرید (4-0)، لوانته (3-2)، سوسیداد (1-0). در اروپا هم غیراز بازی در آلمان مقابل اینتراخت، بازی در زمین گالاتاسرای و ناپولی را با پیروزی پشت‌سر گذاشت.
   آخرین شکست خارج از خانه کاتالان‌ها در رقابت‌های لالیگا به روز ۲۷ اکتبر سال ۲۰۲۱ برمی‌گردد؛ دیداری که بارسلونا در ورزشگاه خانگی رایووایکانو با یک گل شکست خورد. حالا امشب بارسا مقابل همین تیم بازی دارد.
   سال 2022سوسیداد در خانه در لالیگا گلی دریافت نکرده بود تا اینکه اوبامیانگ وارد آنوئتا (ورزشگاه اختصاصی سوسیداد) شد.
   اوبامیانگ موفق شده در ۸‌دیدار لالیگایی خود که از ابتدا به میدان رفته ۹‌گل به ثبت برساند. ۴‌بازیکن آخری که توانستند در 11بازی نخست‌ خود در بارسا 9گل یا بیشتر بزنند؛ روماریو (۱۹۹۳)، رونالدو (۱۹۹۶)، زلاتان (۲۰۱۰)، اوبامیانگ (۲۰۲۲).
   از 11گلی که اوبا در این فصل برای بارسلونا زده، 9گل آن خارج از نوکمپ به ثمر رسیده است. او هر 104‌دقیقه یک‌گل می‌زند.
   مهاجم گابنی سابق آرسنال با ممفیس با 11‌گل بهترین گلزنان تیم هستند، درحالی‌که اوبا نصف تعداد بازی‌های مهاجم هلندی به میدان رفته است.
   بارسا با 16‌گل بیشترین گل را با ضربه سر در این فصل لالیگا به ثمر رسانده و این برای تیمی که داعیه تیکی‌تاکا دارد عجیب است.

این خبر را به اشتراک بگذارید