• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
یکشنبه 4 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 158959
+
-

چلسی در خطر

قهرمان فصل پیش اروپا و قهرمان جهان شاید سهمیه فصل آینده را هم نگیرد

چلسی در خطر

ساعت17:30 امروز چلسی در استمفورد بریج از وستهم میزبانی می‌کند تا زخم شکست خانگی در دیدار قبلی مقابل آرسنال را که 4 بر 2 باختند بهبود بخشد. نتیجه این مسابقه در سهمیه چهارم لیگ قهرمانان در لیگ برتر تأثیر دارد و وستهم یکی از مدعیان است. چلسی بازی قبلی را به دیگر مدعی این سهمیه باخته بود. اوضاع آبی‌های لندن همچنان وخیم است. لوییس همیلتون و سرنا ویلیامز، ستاره‌های فرمول یک و تنیس به کمپینی برای خرید این باشگاه کمک کرده‌اند و کمک همیلتون که هوادار آرسنال است حاشیه‌هایی را برانگیخته است. به‌زودی باشگاه از چنگ آبراموویچ خارج و به خریداران جدید واگذار می‌شود.
توماس توخل که در این ماه نتایج بدی گرفته و در زمین خودی از برنتفورد و آرسنال 4گل و از رئال مادرید 3‌گل دریافت کرده، اوضاع را وخیم‌تر از چیزی که می‌بینیم به تصویر می‌کشد. او مدعی است که حتی چمن استمفورد بریج هم قابل استفاده برای فوتبال نیست. اگر باشگاه زودتر واگذار و حقوق بازیکنان تسویه نشود، امکان جدایی همه ستاره‌ها در پایان فصل به‌صورت آزاد وجود دارد و حتی شاید سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان هم از دست برود. چلسی با وستهم، منچستر، اورتون، ولوز و لیدز بازی دارد.
   آخرین‌باری که چلسی در 2‌بازی پیاپی خانگی لیگ، 4گل یا بیش از آن دریافت کرد سال۱۹۸۹ بود که مقابل ویمبلدون و لیورپول 5 بر 2 شکست خورد.
   آخرین باری که چلسی در 3‌بازی خانگی پیاپی بازنده بود، به نوامبر سال۱۹۹۳ برمی‌گردد که ابتدا مقابل نوریچ و اولدهام شکست خورد و سپس مغلوب آرسنال شد.
   مورینیو در 106بازی خانگی در چلسی 5بار شکست خورد، اما توخل در 25بازی خانگی همین تعداد مسابقه را به حریفان واگذار کرده.
   چلسی در ماه آوریل در استمفوردبریج گل‌های بیشتری نسبت به اکتبر و مارس در لیگ برتر دریافت کرده (8گل).
   چلسی در بازی‌های خانگی در لیگ برتر زیرنظر توماس توخل 3‌بار 3گل دریافت کرد و هر 3مورد در ماه آوریل رخ داده است. (وست بروم، برنتفورد، آرسنال).
   امروز سرمربی آلمانی پنجاهمین حضورش روی نیمکت چلسی را در لیگ برتر تجربه خواهد کرد؛ 29برد، 13تساوی و 7شکست و اگر امروز به پیروزی برسد، با رکورد 30برد فرگوسن کبیر در 50بازی ابتدایی‌اش در منچستر برابری می‌کند.
   توخل در 49بازی ابتدایی 100امتیاز در لیگ برتر برای چلسی آورده که از این لحاظ در رده ششم در کنار دیوید اولری قرار می‌گیرد. فرگوسن در 50بازی 103امتیاز گرفته. مورینیو با 126امتیاز در صدر است، کونته با 118، آنچلوتی با 114، گواردیولا با 112و پلگرینی با 110امتیاز در رده‌های بالای جدول هستند. 3 نفر اول لیست سرمربی چلسی بوده‌اند.
   به‌نظر می‌رسد لوکاکو آخرین روزهای حضورش در چلسی را سپری می‌کند و برای سومین‌بار مجبور خواهد شد باشگاه محبوبش را با ناکامی ترک کند. فقط سائول(316دقیقه)، کپا (159دقیقه)، بارکلی (143دقیقـــه) و امرسون(2دقیقه)  در این فصل کمتر از روملو لوکاکو(421دقیقه) برای چلسی در لیگ برتر بازی کرده‌اند. امرسون به لیگ فرانسه رفته.

این خبر را به اشتراک بگذارید