• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
یکشنبه 4 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 159055
+
-

امباپه دور رودیگر نزدیک

در مادرید شایعه‌های نقل‌وانتقالاتی هواداران را سرگرم کرده

در باشگاه رئال‌مادرید دو شایعه مهم نقل‌وانتقالاتی رخ داده که یکی از آنها هواداران را امیدوار و دیگری ناامید کرده. درباره امباپه گفته شده که او 100‌میلیون یورو بیشتر می‌خواهد که رئال با آن موافقت نمی‌کند. اما مارکا که روزنامه ملایم نزدیک به باشگاه است، درباره این شایعه توضیح داده که امباپه درخواست افزایش مالی نداشته است. او می‌خواهد برای رئال مادرید بازی کند و آماده است تا خواسته‌های خود را کاهش دهد. تنها اختلاف بر سر حق تصویر است. در رئال‌مادرید به جز کریستیانو، هیچ‌کس حق استفاده صددرصدی از تصاویر خودش را نداشت. کریستیانو ابتدا 60درصد و سپس 100درصد را گرفت.
خبر خوش نزدیک‌شدن رودیگر به سانتیاگو برنابئو است. درخشش این مدافع آلمانی در ورزشگاه اختصاصی رئال با پیراهن چلسی همه را برای جذب او متقاعد کرده است. رودیگر که رایگان خواهد آمد، حاضر شده درخواست حقوقش را کاهش دهد. منچستریونایتد به‌شدت خواهان او بود و حاضر شده بود بازوبند کاپیتانی را هم به این بازیکن بدهد اما رودیگر اعلام کرد که فصل آینده می‌خواهد در لیگ قهرمانان بازی کند. کریم بنزما هم پس از شایعات اخیر اقدام به فالوکردن رودیگر در اینستاگرام کرد. او یک قدم تا پیوستن به رئال مادرید فاصله دارد. مذاکرات سرعت گرفته و اکنون بسیار سریع در حال انجام است و معامله باید به‌زودی تکمیل شود.
و خبر خوب آخر برای رئالی‌ها اینکه باشگاه و لوکا مودریچ سر تمدید تا ۲۰۲۳ به توافق رسیدند، فقط مانده امضای پای قرارداد. مودریچ در 36سالگی مشتریان زیادی دارد. احتمال خرید شوامنی از موناکو هم خیلی بالا رفته و حتی گفته می‌شود رئال ریاض محرز، بازیکن منچسترسیتی را هم زیر نظر گرفته تا شاید بتواند در رقابت با پاریس این بازیکن را به خدمت بگیرد اما اگر امباپه به برنابئو نیاید، هواداران ناراضی خواهند بود.

این خبر را به اشتراک بگذارید