17
پنج شنبه 1 اردیبهشت 1401
شماره 8481
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

فینال سبز و قرمز

نساجی و آلومینیوم به فینال رسیدند و ورزشگاه آزادی می‌تواند میزبان یک بازی پرشور و پرتماشاگر باشد، اما برگزارکنندگان هنوز بین تهران و تبریز تردید دارند
فوتبال ایران
فینال جام‌حذفی ایران در فصل 01-1400 به یکی از جالب‌ترین فینال‌های تاریخ این رقابت‌ها بدل شد. نساجی قائمشهر و آلومینیوم اراک، دو تیمی که تا به حال رنگ نیمه‌نهایی را هم ندیده بودند، به فینال رسیدند و حالا در نزدیک‌ترین فاصله ممکن با جامی هستند که هرگز از این نزدیکی به آن نگاه نکرده بودند.
ویژه
پاری‌سن‌ژرمن اگر دیشب آنژه را برده باشد، تنها با یک‌امتیاز دیگر، قهرمانی‌اش را در این فصل لیگ یک قطعی خواهد کرد.
احمد گوهری در فضایی پر از تردید به پرسپولیس اضافه شد؛ زمانی که حامد لک رو به افول گذاشته بود و انتظار می‌رفت او نقص بزرگ درون دروازه سرخ‌ها را پوشش بدهد.
لالیگا اسپانیا
در روز پایانی مسابقات کشتی قهرمانی آسیا در رشته فرنگی، نمایندگان اوزان 60، 67، 72، 82 و 97کیلوگرم به روی تشک رفتند.
تیم والیبال باریج‌اسانس که فصل پیش قهرمان لیگ برتر والیبال زنان شد در جام باشگاه‌های آسیا شرکت می‌کند.
تساوی سپاهان مقابل التعاون باعث شد بالاخره یکی از 4تیم عربستانی از صدر جدول گروه خودش پایین بیاید.

هدفم مدال المپیک است

ناصر علیزاده، برنده مدال طلای قهرمانی آسیا بلافاصله بعد از بازگشت به تهران به اردو برمی‌گردد تا برای رقابت‌های بعدی آماده شود
ناصر علیزاده تنها طلایی ایران در روز نخست رقابت‌های قهرمانی آسیا 2022 بود که با اقتدار توانست روی سکوی نخست وزن 87کیلوگرم آسیا بایستد.
دیر آمدی ای نگار سرمست

دیر آمدی ای نگار سرمست

آیا اشکان دژاگه 36ساله به درد استقلال یا پرسپولیس می‌خورد؟
رسانه‌ها خبر از علاقه اشکان دژاگه برای حضور در پرسپولیس یا استقلال داده‌اند. این سودا مدت‌هاست که در سر اشکان هست و ستاره محبوب ایران دلش می‌خواهد دوران حرفه‌ای فوتبالش را در یکی از 2قطب سنتی کشور تمام کند.
تحقیر در غیاب کریس
تحقیر در غیاب کریس
منچستریونایتد بدون ستاره پرتغالی‌اش مقابل لیورپول حرفی برای گفتن نداشت
درحالی‌که همین چهارشنبه قبل هواداران منچستر‌سیتی یک‌دقیقه سکوت به احترام هواداران لیورپولی کشته شده در فاجعه هیلزبورو را رعایت نکردند و به حریف احترام نگذاشتند، هواداران لیورپول در بازی با منچستر‌یونایتد به سیتیزن‌ها احترام و ادب را آموختند.
هواداران نساجی در ورزشگاه آزادی برای تیم‌شان سنگ تمام گذاشتند. حمایت پرشور همین هواداران باعث شده کادر مدیریتی نساجی تلاش کند تا بازی فینال را هم به ورزشگاه آزادی بیاورد.

منهای مهدی

وقتی مهدی طارمی هر روز روی جلد روزنامه‌های پرتغال می‌رود، دیگر تکلیف مطبوعات ایران روشن است. سراغ هر رسانه‌ای که می‌روی تصویر ستاره درخشان ایرانی را می‌‎بینی؛ کسی که سزاوار تمام این تمجیدها به‌نظر می‌رسد.

جنگ نایب‌قهرمانی

در لالیگا جنگ قهرمانی عملا پایان یافته و خود ژاوی هم پس از شکست در بازی قبلی مقابل کادیز اعتراف کرد تیمش دیگر شانسی برای قهرمانی ندارد. حالا زمان تثبیت سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای فصل آینده است.

جدول‌اعداد | 4190

اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
درست همزمان با بازی تیم‌های لیورپول و یونایتد که با تحقیر تیم منچستری همراه شد، میلان هم مقابل اینتر در جام حذفی با نتیجه 3بر صفر شکست خورد تا پس از لیگ قهرمانان، دومین جام فصل را هم از دست داده باشد.
لیورپول بازی بزرگ این هفته فوتبال انگلیس را با 4گل از رقیب دیرینه‌اش یعنی منچستریونایتد برد، با این حال پیروزی بزرگ دیگر این تیم روی سکوها رقم خورد؛ جایی که هواداران در دقیقه هفتم بازی سر پا ایستادند و به افتخار کریس رونالدو کف زدند.
جدول 8481