06
پنج شنبه 1 اردیبهشت 1401
شماره 8481
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کوتاه از حادثه/کلاهبرداری با فروش عتیقه‌های قلابی

مردی که در فضای مجازی خود را جوینده گنج معرفی می‌کرد و عتیقه‌های قلابی را به قیمت بالایی به مشتریانش می‌فروخت دستگیر شد.
ویژه
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه سازمان اطلاعات انتظامی کشور از شناسایی و انهدام شبکه ۱۹ نفره جعل مهرهای دولتی و اسناد هویتی و مسافرتی خبر داد.
یک ماه پس از سرقت مسلحانه از طلافروشی در شهرستان سامان، تلاش‌های کارآگاهان پلیس آگاهی به دستگیری سارقان مسلح و کشف بخشی از جواهرات مسروقه منجر شد.
با وساطت تیم صلح و سازش دادسرای جنایی تهران، خیرین و یک بازیگر زن، 3زندانی صبح دیروز آزاد شدند

آزادی قاتل ناشنوا پس از 24سال

گزارش
ماه‌ها تلاش و پیگیری تیم صلح و سازش دادسرای جنایی تهران، ‌صبح دیروز نتیجه داد و 3قاتل که هرکدام بیش از 20سال در زندان به سر می‌بردند از مجازات قصاص رهایی یافته و از زندان آزاد شدند.

با مردم/کسب امتیازات برای رتبه‌بندی آموزش و پرورش بسیار سخت است

با 29سال سابقه خدمت در آموزش و پرورش به‌عنوان دبیر علوم‌تجربی ناحیه5 مشهد، ‌دارای مدرک فوق‌لیسانس میکروبیولوژی از دانشگاه شهید بهشتی، ‌حائز رتبه نهم المپیاد زیست‌شناسی دانشجویان کشور در سال1380، مؤلف 3کتاب کمک آموزشی مرتبط با تدریس با تأییدیه وزارت آموزش و پرورش، دارای 3مقاله علمی، تهیه 30جزوه کمک‌آموزشی برای دانش‌آموزان، تهیه 750صفحه راهنمای تدریس و ارزشیابی برای همکاران، رتبه اول همایش تحلیل محتوای کتب درسی علوم‌تجربی و ارائه پیشنهاد برای محتوای کتب درسی 6مورد پیشنهاد که 3مورد در کتب درسی اعمال شد امتیاز700 از 1000امتیاز آیین‌نامه شما کسب می‌کنم.
جنایت در کوچه خلوت
ساعت 2بامداد دیروز درگیری 2راننده بر سر نحوه پارک ماشین در کوچه‌ای خلوت در مشهد، منجر به یک نزاع دسته‌جمعی و قتل  مردی میانسال شد که قصد خاتمه دادن به درگیری را داشت.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
در کاشان که شهری تاریخی و نه چندان بزرگ است شمار اتباع خارجی که احیانا غیرمجاز هم هستند آن قدر زیادشده که ناخودآگاه احساس ناامنی را رقم می‌زند.
به هر حال با افزایش همه جانبه قیمت‌ها در همه کالاها و خدمات بدیهی است که قیمت کرایه هم افزایش یابد.