03
پنج شنبه 1 اردیبهشت 1401
شماره 8481
شهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

تصمیم قضایی درباره پاساژ علاء‌الدین

‌خبر
حکم تخریب طبقه هفتم ساختمان علاء‌الدین 5سال پیش اجرا شد ولی در شورای پنجم، مالک این ساختمان رأی کمیسیون ماده38 را برای ساخت 2طبقه اضافه بنا گرفت.
ویژه
امسال مراسم لیالی قدر از ساعت 22 تا 3بامداد در 2 نقطه از گلزار بهشت‌زهرا_س_ برگزار می‌شود.
رانش زمین در قسمت تپه فضای سبز مجاور بزرگراه همت، منجر به ریخته‌شدن خاک بر سطح بزرگراه شد.
از ابتدای اردیبهشت کرایه‌های تاکسی به اندازه‌ای که در شورای شهر تصویب شده است، افزایش پیدا می‌کند.
گزارش2
سازمان زیباسازی شهر تهران تلاش می‌کند تا پایان خرداد با رفع نواقص فنی و ایمن‌سازی پل‌های مکانیزه نمره قبولی از شهروندان بگیرد.

میدانگاه‌های جدید در پایتخت

پروژه پلازای میدان جهاد_میدان فاطمی_ وارد فاز اجرایی شد که نسبت به بسیاری از میدانگاه‌های پیشین از نظر طراحی‌ تفاوت‌های اساسی دارد
گزارش
در گذشته‌ای دور، زمانی که اتومبیل به ندرت در شهر تهران تردد می‌کرد، به‌نحوی میدان توپخانه و میدان مشق پلازای شهری محسوب می‌شدند. در گذر زمان به واسطه توسعه تهران، بسیاری از این فضاها از عابران پیاده گرفته شد و در اختیار خودروها قرار گرفت تا نگرانی‌های زیادی به‌وجود بیاید.

حمل و نقل/ متروی تهران، کتاب می‌شود

کتاب «تاریخ شفاهی مترو تهران» که مراحل پایانی تدوین و گردآوری مطالب را سپری می‌کند، به‌زودی منتشر خواهد شد تا علاقه‌مندان این صنعت حمل‌ونقلی در جریان سیر پدید آمدن و تکامل شبکه متروی تهران طی نیم‌قرن اخیر قرار گیرند.
عددخبر/4000 نفر
ویژه‌برنامه‌های بهار قرآن با عنوان باغ رمضان در مجموعه گردشگری عباس‌آباد برگزار شد و به‌گفته مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل اراضی عباس‌آباد حدود 4هزار نفر از شهروندان در این برنامه‌ها شرکت کردند.