• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
پنج شنبه 1 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 158867
+
-

نکته بازی/ ول کنید، بگذارید کارش را انجام بدهد

احمد گوهری در فضایی پر از تردید به پرسپولیس اضافه شد؛ زمانی که حامد لک رو به افول گذاشته بود و انتظار می‌رفت او نقص بزرگ درون دروازه سرخ‌ها را پوشش بدهد. گوهری اما در این مدت عملکرد پرنوسانی داشته است؛ بعضی‌ها از او شکایت دارند و بعضی‌ها از این دروازه‌بان راضی هستند. با این حال حتی آنهایی که گوهری را تأیید می‌کنند هم این دروازه‌بان را در حد تیم ملی نمی‌دانند. در تمام این کشور احتمالا فقط یک نفر چنین تفکری دارد و او نیما نکیساست! دروازه‌بان اسبق پرسپولیس که کلا اظهارنظر عجیب و غریب کم ندارد، گفته گوهری می‌تواند به تیم ملی دعوت شود. تنها خاصیت این اظهارنظر اغراق‌آمیز شاید این باشد که همین نیمچه تمرکز گوهری را هم به هم بزند. ول کنید این بنده خدا را!

به‌به؛ عجب لیگ بامزه‌ای
یکی از سوژه‌های لیگ امسال، برگزاری مسابقات تیم‌های مختلف در زمین‌های بی‌طرف بوده است. غیراز پرسپولیس و سپاهان که با نظر کمیته انضباطی هر دو دیدار این فصل‌شان را در شهر بی‌طرف برگزار کردند، تیم‌هایی هم بودند که به‌دلیل نداشتن زمین باکیفیت ناچار شدند به شهرهای دیگر بروند. نساجی مازندران امسال خیلی از مسابقات خانگی‌اش را در مشهد برگزار کرد و این اواخر مسئولان فجرسپاسی شیراز هم همین تصمیم را گرفتند. با این حال در شرایطی که تیم‌های غیرمشهدی راهی این شهر می‌شوند، تنها نماینده خراسان در لیگ برتر یعنی پدیده تصمیم گرفته در ورزشگاه انقلاب کرج میزبان رقبا باشد! پدیده خیلی وقت است در تهران تمرین می‌کند و حالا تصمیم گرفته همین نزدیکی هم بازی کند. انصافا کجای دنیا چنین لیگ بامزه‌ای سراغ دارید؟

وقت‌کشی خیلی بد است؟
دومین بازی مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی را نساجی از مس کرمان برد. تیم مازندرانی در آخرین دقایق وقت‌های اضافی از روی یک ضربه پنالتی به گل رسید. دیدار فینال در تبریز بین نساجی و آلومینیوم اراک برگزار خواهد شد. با احترام به تیم دسته اولی مس، صعود نساجی به‌خاطر هواداران پرشمار و وفادارش اتفاق زیبایی بود. با این حال مصاحبه بعد از بازی علیرضا حقیقی خیلی جالب بود. گلر نساجی گفت:«تیم مس فقط وقت تلف می‌کرد.» البته که روی زمین افتادن بازیکنان و وقت تلف کردن آنها خیلی کار بدی است. فقط حس می‌کنیم آقای حقیقی همین یکی، دو روز اخیر به این نتیجه رسیده است. به ایشان توصیه می‌کنیم بازی مرحله قبلی تیمش برابر استقلال را یک دور دیگر نگاه کند و نظرش را در مورد وقت‌کشی بگوید!

 

این خبر را به اشتراک بگذارید