17
چهار شنبه 6 بهمن 1400
شماره 8423
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

آشتی با موفقیت

مهدی طارمی بعد از صلح با سرمربی تیم ملی، متحول شد
یادداشت
بدترین اتفاقی که ممکن است برای یک فوتبالیست رخ بدهد، این است که کیفیت و توانایی فنی او پا سوز حاشیه‌هایش شود.
ویژه
حکم کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درباره پرونده کسر امتیاز از باشگاه گل‌گهر باز هم صادر نشد. روز گذشته اعضای این کمیته از ساعت15 جلسه خود را در این خصوص آغاز کردند.
مجمع انتخاباتی فدراسیون بسکتبال دوباره به تعویق افتاد.
تیم ملی فوتسال زنان ایران که در بازی رفت با 10گل قرقیزستان را شکست داده بود،
رافائل نادال، حالا تنها 2بازی تا یک قهرمانی تاریخ‌ساز فاصله دارد؛ او به نیمه‌نهایی اوپن استرالیا رسیده و با 2پیروزی دیگر می‌تواند به تنهایی به پرافتخارترین تنیسور تاریخ جهان تبدیل شود.
اتفاقات حاشیه‌ای و اخبار عجیب و غیرمنتظره بازی ایران و عراق، تمامی ندارد. خبرهای مربوط به غیبت بازیکنان اصلی، در اردوی هر دو تیم زیاد است.
پرسپولیس 16هفته از لیگ برتر را با کسب 35امتیاز پشت سر گذاشت و حالا یحیی گل‌محمدی برای نیم‌فصل دوم درصدد تقویت تیمش است تا در رقابت با استقلال و سپاهان عقب نماند.

حسن یزدانی همزمان در 2میدان

همزمانی بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی در سال آینده و توقع زیاد از مدال‌آوران کشتی، احتمالا این رشته را به چالش سختی دچار خواهد کرد
محسن محمود صفری| فدراسیون کشتی ایران در سال1401 با چالش سختی روبه‌رو است.

پایان سفر فراموش‌نشدنی مشکات در ملبورن

حضور تاریخی مشکات‌الزهرا صفی تنیسور جوان ایران در بخش جوانان اوپن استرالیا، با شکست برابر حریف بلژیکی در دور دوم به پایان رسید اما همین حضور کوتاه او در تاریخ تنیس ایران و جهان ماندگار خواهد شد
مشکات که به‌عنوان نخستین دختر تنیسور ایرانی در بخش جوانان اوپن استرالیا برنده یک بازی شده بود،
امیر شماره یک می‌ماند؟
امیر شماره یک می‌ماند؟
عابدزاده با یک سوپر سیو به تهران رسید
یکی از اتفاقات مهم اردوی قبلی تیم ملی، فیکس شدن امیر عابدزاده برابر سوریه بود. علیرضا بیرانوند در بازی با لبنان یک گل بد خورد که البته وزش شدید باد هم در ثبت آن نقش داشت.
در بارسلونا اتفاقات زیادی افتاده و قرار است بیشتر هم بیفتد. لاپورتا همه تلاش خود را برای یک خرید بزرگ در نقل‌وانتقالات تابستان آینده می‌کند و این خرید بزرگ قرار است هالند باشد.

اتفاق تلخ بعد از سوژه‌های خنده

سوژه روز
جام ملت‌های آفریقا سوژه‌های خنده زیادی به اروپاییان داد. آنها سُر خوردن دروازه‌بان یا خراب کردن گل توسط بازیکنان آفریقایی را هم به سخره گرفتند.

زنان امروز با آسیا خداحافظی می‌‌کنند؟

گزارش
تیم ملی فوتبال زنان ایران امروز آخرین بازی‌اش را در جام ملت‌های آسیا انجام می‌دهد؟ ایران امروز در سومین بازی مرحله گروهی باید با چین‌تایپه بازی کند.

آماربازی

در 7بازی برگزارشده از هفته شانزدهم لیگ برتر، بالاترین امید گل را تیم نساجی خلق کرد که در زمین فجرسپاسی به امید گل 2.12 رسید.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
پخش زنده روز
اسناد دقیق قرارداد بوژیدار رادوشوویچ با باشگاه پرسپولیس منتشر شده است؛ آنچه نشان می‌دهد او بنا بوده تا پایان لیگ بیست‌وسوم سرخپوش باقی بماند و در مجموع چیزی حدود یک‌میلیون یورو دریافت کند.
در خبرها آمده فدراسیون فوتبال همچنان درگیر پرداخت بدهی‌های به‌جا مانده از دوران حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی است.