16
چهار شنبه 6 بهمن 1400
شماره 8423
اقتصاد اجتماعی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
قیمت انواع ساندویچ‌های آماده شرکتی از ابتدای امسال 25 درصد افزایش یافته است.
قیمت مرغ در میادین میوه و تره‌بار افزایش یافت. به گزارش همشهری، نرخنامه جدید میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران حاکی از افزایش قیمت در این مراکز خرید است.
مسکن
بعد از گذشت حدود یک دهه از سررسید اتمام مسکن مهر، همچنان متولیان امر در حال تأمین مالی تکمیل واحدهای باقی‌مانده و زیرساخت‌های این طرح هستند؛ البته عوامل و دلایلی که به ایجاد این وضعیت منجر شده‌اند، همچنان می‌توانند نهضت ملی مسکن را نیز به چالش بکشند.

مهاجرت نقدینگی به پارکینگ پول

نقدینگی از طریق صندوق‌های سرمایه‌گذاری در حال مهاجرت به بازار اوراق بدهی است
بازار سهام
بازار سهام دیروز برای سومین روز متوالی با افت سنگین مواجه شد و بیش از 2درصد افت کرد. این نزول منجر به افت 122هزار میلیارد تومانی ارزش کل بازار سهام شد. آنطور که آمار‌ها نشان می‌دهد، نقدینگی در حال مهاجرت به بازار اوراق بدهی است.

نقل‌قول‌خبر/ محمدصادق مفتح ، قائم‌مقام وزیر صمت در امور بازرگانی

طرح درج قیمت تولیدکننده از کالاهایی که تأثیر کمتری در سبد خانوار داشت شروع شد، اما بازخوردها مثبت بود. برای مثال قیمت آب معدنی تا ۵۰درصد و قیمت لنت، فیلتر روغن و لوازم یدکی خودرو تا ۷۰درصد کاهش داشته است.
عدد خبر/ 28080 تومان
دیروز قیمت هر دلار آمریکا با 90تومان کاهش به 28هزار و 80تومان رسید. قیمت هر یورو هم 170تومان نزول کرد و با نرخ 31هزار و 670تومان مبادله شد.
PDF اقتصاد اجتماعی
کوتاه اقتصاد اجتماعی
براساس مشاهدات میدانی از خرده‌فروشی‌های سطح شهر تهران قیمت هر شانه تخم‌مرغ ۳۰عددی به وزن حدود 2کیلوگرم ۴۸ تا ۵۵هزار تومان است.
آمار خبر