06
چهار شنبه 6 بهمن 1400
شماره 8423
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
روابط‌عمومی سازمان میادین و تره‌بار شهرداری تهران پیرو چاپ پیام مردمی با موضوع عدم‌رسیدگی به وضعیت آسفالت میدان میوه و‌تره بار مرکزی در ستون با مردم روز چهارم دی‌ماه پاسخ داده است.
تحقیقات پلیس آگاهی درباره سرقت 700میلیون تومانی به خانه‌ای در شرق تهران به دستگیری 2برادر که در همسایگی مالباخته زندگی می‌کردند منجر شد.
زن جوان که متهم است با همدستی برادر 17ساله‌اش مردی را به قتل رسانده‌اند اسرار این جنایت را فاش کرد. او مدعی است که برای خلاص شدن از مزاحمت‌های مقتول نقشه قتل او را کشیده بودند.
با اجرای طرح اقتدار از سوی مأموران پلیس پایتخت، 362 اراذل و اوباش که اتهام بیشتر آنها تخریب، شرارت، نزاع و درگیری و مزاحمت برای نوامیس مردم بود، دستگیر شدند.
متهمان می‌گویند که انگیزه‌شان از ساخت کلیپ‌ها جذب فالوئر و خنداندن مردم بوده است

بازداشت 17سازنده کلیپ‌های دوربین‌‌مخفی

داخلی
17پسرجوان و تحصیل‌کرده که بدون مجوز اقدام به تهیه و انتشار کلیپ‌های دوربین‌مخفی در فضای مجازی می‌کردند با تلاش پلیس فتای پایتخت دستگیر شدند.
شهادت مأمور پلیس در درگیری مسلحانه

شهادت مأمور پلیس در درگیری مسلحانه

ماموران پلیس در سیستان و بلوچستان در تعقیب یک قاچاقچی فراری‌ هستند که در جریان درگیری با مأموران مبارزه با مواد‌مخدر یکی از آنها را به شهادت رسانده است.
با مردم/ تکلیف زمین‌های اعضای هیأت علمی دانشگاه شهیدبهشتی مشخص نشد
چندین سال قبل زمین‌هایی توسط صندوق رفاه دانشگاه شهیدبهشتی برای اعضا خریداری شد که اکنون مشخص‌شده این زمین‌ها یا سند ندارند یا کاربری غیرمسکونی دارند. فروشنده اولیه زمین‌ها گمنام مانده و مبالغ رد و بدل شده بین دلالان این معامله همچنان مجهول است.