02
چهار شنبه 6 بهمن 1400
شماره 8423
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

بهادری جهرمی: وارد حاشیه با مجلس نمی‌شویم

دریچه
سخنگوی دولت در واکنش به گزارش‌های منتشرشده درباره احتمال استیضاح برخی اعضای کابینه در مجلس یازدهم تأکید کرد که دولت از ورود به حاشیه‌ها پرهیز دارد.
ویژه
معاون حقوقی رئیس‌جمهور در شصت‌وچهارمین جلسه شورای هماهنگی امور حقوقی دستگاه‌های اجرایی، نیاز امروز کشور را انسجام حقوقی دانست.
سفر وزیر دفاع ‌جمهوری آذربایجان به تهران و حضور وزیر راه جمهوری‌اسلامی ایران در باکو نشان می‌دهد روابط 2 کشور در ماه‌های اخیر، پس‌ از یک دوره تنش، وارد مرحله نوینی شده‌ است.
اگرچه مقام‌های آمریکایی با عقب‌نشینی تلویحی از موضوع «تعیین پیش‌شرط» برای به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته‌ای، از وجود «مسیرهای جداگانه» سخن به‌میان آوردند،

خط قرمز ما آسیب دیدن سفره مردم است

رئیس دولت سیزدهم در چهارمین گفت‌وگوی تلویزیونی: من غافلگیری را نمی‌پسندم و در قاموسم نیست. اجمالا سعی کردیم در این مدت با سازوکارهایی، وضعیت اقتصادی را حفظ کنیم
دولت
رئیس دولت سیزدهم در چهارمین گفت‌وگوی تلویزیونی خود با مردم پاسخگوی سوالات صریح‌تر و شفاف‌تری در رسانه ملی بود و به طیف گسترده‌تری از سوالات در مورد مشکلات کشور پاسخ داد.

دلایل اشتیاق آمریکا به مذاکره مستقیم

آمریکا می‌خواهد بدون هزینه به برجام برگردد/ ایالات متحده می داند تحریم‌ها به سقف رسیده است /طرف مقابل تلاش دارد مذاکرات را فراهسته‌ای کند
مذاکرات در وین به‌صورت مستمر و فشرده ادامه دارد و شواهد موجود نشان می‌دهد گفت‌وگوها به سخت‌ترین مرحله، یعنی اتخاذ تصمیم‌های سیاسی درباره گام‌ها و تعهدهای متقابل نزدیک شده ‌است.
خبرهای کوتاه / راهپیمایی یوم‌الله ۲۲بهمن برگزار می‌شود
رئیس ستاد دهه فجر استان تهران در جلسه این ستاد گفت: ۴۰راهپیمایی در یوم‌الله ۲۲بهمن در استان تهران برگزار خواهد شد.