• چهار شنبه 6 بهمن 1400
  • الأرْبِعَاء 22 جمادی الثانی 1443
  • 2022 Jan 26

دلایل اشتیاق آمریکا به مذاکره مستقیم

آمریکا می‌خواهد بدون هزینه به برجام برگردد/ ایالات متحده می داند تحریم‌ها به سقف رسیده است /طرف مقابل تلاش دارد مذاکرات را فراهسته‌ای کند
مذاکرات در وین به‌صورت مستمر و فشرده ادامه دارد و شواهد موجود نشان می‌دهد گفت‌وگوها به سخت‌ترین مرحله، یعنی اتخاذ تصمیم‌های سیاسی درباره گام‌ها و تعهدهای متقابل نزدیک شده ‌است.

زنان فقط در 10درصد‌تصادفات مقصرند

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا درباره رفتار ترافیکی رانندگان تهرانی، ساعات اوج ترافیک پایتخت و رانندگی خانم‌ها توضیحاتی ارائه کرد.

درآمدهای پایدار شهرداری محدود است

لایحه بودجه شهرداری تهران به فرض گشایش مشکلات اقتصادی شهر تهران تنظیم شده است. شهردار تهران و معاون شهردار نیز در جلسه‌ای که با ما داشتند، توضیح دادند در سال1401 ما گشایشی هم در امر ساخت‌وساز خواهیم داشت.
فروش بلیت‌های جشنواره فیلم فجر از امروز آغاز می‌شود

کرونا به دفتر جشنواره رسید

در صورت مثبت بودن تست دبیر جشنواره، قائم‌مقام دبیر در دفتر جشنواره مستقر خواهد شد
درحالی‌که تنها ۵ روز تا آغاز چهلمین جشنواره فیلم فجر زمان باقی مانده، احتمالا دبیر جشنواره فعلا محل کارش را ترک خواهد کرد.

جغرافیای بیماری در ایران

تقریبا 2سال از شیوع کرونا می‎گذرد؛ یک نوع بیماری ویروسی که جهان را در همه ابعاد تحت‌تأثیر خودش قرار داد و سیستم درمان بیشتر کشورها را واداشت تا همه توجه خود را صرف آن کنند.

ارزش صادرات غیرنفتی 37درصد رشد کرد

در 10ماهه امسال صادرات غیرنفتی کشورمان از نظر وزن 7درصد رشد کرده اما به‌واسطه افزایش قیمت کالاهای پایه کامودیتی در بازارهای جهانی، اقلام صادرات غیرنفتی ایران نیز با رشد قابل توجه قیمت مواجه شده و جهش 37درصدی ارزش صادرات نسبت به دوره مشابه سال قبل را به ارمغان آورده است.

خط قرمز ما آسیب دیدن سفره مردم است

رئیس دولت سیزدهم در چهارمین گفت‌وگوی تلویزیونی خود با مردم پاسخگوی سوالات صریح‌تر و شفاف‌تری در رسانه ملی بود و به طیف گسترده‌تری از سوالات در مورد مشکلات کشور پاسخ داد.

3 استانی که بیشترین زمین لرزه را در دی ماه داشتند

قدرت بایوتکنولوژی ایران، بی رقیب در منطقه