04
چهار شنبه 6 بهمن 1400
شماره 8423
اقتصاد
23023624
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

واجب‌تر از نان شب!

چهره روز
رضا دهقان، معاون امور توسعه و مهندسی شرکت ملی نفت ایران می‌گوید: لازم است تا ۱۰سال آینده در بخش فشارافزایی چاه‌های پارس‌جنوبی، درمجموع ۱۲میلیارد دلار سرمایه‌گذاری شود تا شاهد افت فشار در این میدان نباشیم.
ویژه
آمارهای بانک مرکزی نشان می‌دهد مطالبات معوق بانک‌ها در مسیر افزایش قرار گرفته و نسبت تسهیلات غیرجاری به مانده کل تسهیلات ایران در 2‌فصل بهار و تابستان امسال به اوج رسیده است.
تجارت
در 10ماهه امسال صادرات غیرنفتی کشورمان از نظر وزن 7درصد رشد کرده اما به‌واسطه افزایش قیمت کالاهای پایه کامودیتی در بازارهای جهانی، اقلام صادرات غیرنفتی ایران نیز با رشد قابل توجه قیمت مواجه شده و جهش 37درصدی ارزش صادرات نسبت به دوره مشابه سال قبل را به ارمغان آورده است.
فعلاً به این 13بانک مراجعه کنید

هدیه پر ابهام بانک‌های دولتی به حقوق‌بگیران

توافق بانکداران دولتی مبهم است و شائبه تبعیض در پرداخت وام بدون ضامن را تقویت می‌کند
گزارش
پرداخت وام بدون ضامن به حقوق‌بگیران، بازنشستگان و مستمری‌بگیران بخش‌های عمومی، دولتی و حقوقی که حقوق‌شان را از 13بانک دولتی می‌گیرند، وارد فاز اجرایی شد و فعلا بانک‌های ملی، سپه، مسکن، کشاورزی، صنعت و معدن، توسعه صادرات، توسعه تعاون، پست بانک، مهر ایران، تجارت، صادرات، ملت و البته رفاه کارگران آماده دادن وام 50 تا 100میلیونی بدون ضامن هستند.

سرخط خبرها/ سقف معافیت مالیاتی؛ 5/6میلیون تومان

کمیسیون تلفیق بودجه 1401، در جریان بررسی جزئیات لایحه پیشنهادی دولتی، سقف معافیت مالیاتی سالانه موضوع ماده ۸۴ قانون مالیات‌های مستقیم در سال ۱۴۰۱ را 60 میلیون تومان معادل ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در ماه تعیین کرد.
کمیته حقیقت‌یاب به‌جای دعوا
خبر: سردار سیدکمال هادیانفر، رئیس پلیس راهور ناجا در واکنش به اظهارات اخیر مطرح شده از سوی خودروسازان در مورد بازنشدن کیسه هوا در تصادف زنجیره‌ای بهبهان، گفت: «فکر می‌کنم خودروسازان مزاح می‌کنند که رانندگان باید با زاویه مناسب تصادف کنند.