17
شنبه 2 بهمن 1400
شماره 8419
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

باز خدا را شکر سخت می‌گرفت

فرهاد مجیدی سابقه جریمه بازیکنان استقلال به‌خاطر ابتلا به کرونا را دارد
سونامی کرونا در استقلال کار را به جایی رساند که بازی حذفی این تیم برابر پیکان لغو شد و کلی جنجال و حرف و حدیث درست کرد.
ویژه
کرونای دسته‌جمعی استقلالی‌ها، سازمان لیگ را برای برنامه‌ریزی بازی‌های این تیم حسابی به دردسر انداخته است.
پیش از بازی پرسپولیس و فولاد در هفته شانزدهم لیگ برتر که عملا آخرین هفته مسابقات قبل از تعطیلات نیم‌فصل به شمار می‌رود، بار دیگر شایعه استعفای یحیی گل‌محمدی در محافل فوتبالی پیچید. این بار اما نه کسی متعجب شد، نه شاهد سردرگمی و استرس هواداران بودیم و نه حتی رسانه‌ها رو به تحلیل و موشکافی موضوع آوردند.
امسال چند بازیکن دختر و پسر به همراه چند مربی ایرانی راهی لیگ پرتغال شده‌اند و به نام لژیونر در تیم‌های باشگاهی این کشور والیبال بازی می‌کنند. می‌دانیم که والیبال پرتغال در رنکینگ جهانی به‌مراتب پایین‌تر از ایران است، با این حال نه می‌شود جاذبه‌های این کشور را که ویزای شینگن دارد، نادیده گرفت و نه می‌شود از عنوان لژیونر گذشت.
تیم ملی هندبال ایران اصلی‌ترین حریفش عربستان را شکست داد و یک قدم دیگر به خواسته‌اش -صعود به مسابقات جهانی2023 لهستان - نزدیک شد. بازی ایران و عربستان در مسابقات قهرمانی آسیا برگزار شد، مسابقاتی که گزینشی جهانی است. قبل از شروع مسابقات، همه می‌دانستند که بازی با عربستان سخت‌ترین بازی گروهی برای هر دو تیم است. عربستان در روزهای کرونایی ایران، میزبانی را از تهران گرفته بود و حضور تماشاگران در بازی هم بزرگ‌ترین امتیاز برای این تیم بود.
دیروز قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم جام حذفی اسپانیا انجام شد بدون آنکه از پرافتخارترین تیم این تورنمنت یعنی بارسلونا اثری باشد.
اخبار نقل‌وانتقالات را اگر پیگیری می‌کنید، امکان ندارد به نامی از سردار آزمون برنخورید.

شما برنده‌اید

تیم ملی زنان ایران در اولین بازی تاریخش در جام ملت‌های آسیا به اولین امتیاز رسید؛ با توجه به تدارکات ضعیف این تیم، تساوی دختران مقابل میزبان پرقدرت مسابقات به اندازه یک پیروزی بزرگ ارزشمند است
تیم ملی فوتبال زنان ایران قبل از اینکه سوت شروع بازی زده شود، از هند عقب بود. می‌شد به حساب هر بازی تدارکاتی که هندی‌ها در یک سال گذشته انجام داده بودند، یک گل به حسابشان نوشت؛ 12-صفر.
مهمانی قبل از تعطیلات

مهمانی قبل از تعطیلات

در نخستین هفته از دور برگشت لیگ و آخرین هفته قبل از تعطیلات، پرسپولیس و سپاهان در اندیشه دبل‌کردن فولاد و مس رفسنجان هستند
هفته شانزدهم لیگ برتر ایران امروز با برگزاری 2 بازی آغاز می‌شود. در نخستین هفته از دور برگشت این رقابت‌ها، بالاخره سازمان لیگ قبول کرد مسابقات را در چند روز مختلف برگزار کند و فرصت تماشای بازی‌های بیشتری را به هواداران این رشته بدهد.
پایان باز انتخابات تکواندو!
مجمع انتخاباتی فدراسیون تکواندو 15دی‌ماه در آکادمی المپیک برگزار شد که در پایان هادی ساعی با کسب 29رای در مقابل 27رای سیدمحمد پولادگر به‌عنوان فرد پیروز و رئیس جدید فدراسیون معرفی شد. کمتر از 72ساعت بعد از انتخابات، پولادگر به‌عنوان معاون قهرمانی وزارت ورزش معارفه شد.
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم

پخش زنده روز

پخش زنده روز

جدول‌اعداد | 4128

اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.

جدول 8419

جدول 8419
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
شکست برابر آلومینیوم و حذف زودهنگام از مسابقات جام حذفی، تردیدها در مورد سپاهان را بیش از هر زمان دیگری افزایش داده است.
با شروع نقل‌وانتقالات زمستانی، آدم چیزهایی در این فوتبال می‌شنود که حیرت می‌کند. به‌عنوان مثال پرسپولیس دست روی شیمبا، مهاجم فولاد گذاشته که خود این مسئله به اندازه کافی عجیب هست، چرا که این بازیکن 38سال دارد و معمولا تیم‌های بزرگ دنیای فوتبال سراغ چنین مهره‌هایی نمی‌روند.
در تمام هفته‌های نیم‌فصل اول، استقلال صدرنشین جدول رده‌بندی بود. اما به گواه آمارهای متریکا معمولا عنوان بهترین تیم لیگ از لحاظ کیفیت بازی، یا به سپاهان می‌رسید یا به گل‌گهر.