22
شنبه 2 بهمن 1400
شماره 8419
پایداری
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
باید از فضای مجازی به‌عنوان یک فرصت استفاده کنیم و در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در آن استفاده کنیم.
«منصور»، داستانی حقیقی و بر پایه واقعیت است که بیشتر از یک فیلم سینمایی شمایلی شبیه به یک مستند دارد.
مستند
به «پدر موشکی ایران» معروف است؛ بنیانگذار توپخانه سپاه در زمان جنگ، بنیانگذار صنعت موشکی سپاه و در حقیقت عامل پیشرفت این صنعت کسی جز شهید حسن تهرانی مقدم نیست که در سال۱۳۹۰ در پی حادثه انفجار زاغه مهمات واقع در پادگان مدرس به شهادت رسید.

از دکتری ادبیات تا پرورش بوقلمون با چشمان بسته

عباس شنکایی، جانباز ۷۰درصد از موفقیت‌های علمی‌اش می‌گوید
گزارش
مرد توانمندی است؛ سرشار از انرژی و امید؛ هیچ مانعی نمی‌تواند او را از رسیدن به هدفش بازدارد. چشمان سرش نمی‌بیند اما چشم دلش چرا. «عباس شنکایی» جانبازی است به یادگار‌مانده از دوران دفاع‌مقدس. عزم و اراده او برای جنگ با مشکلات و کاستی‌ها مثال‌زدنی است، از این‌رو زندگی‌‌اش می‌تواند برای هر کدام از ما سرمشق تأثیرگذاری باشد.
دورهمی قرآنی در کارگاه اوس فاضل

دورهمی قرآنی در کارگاه اوس فاضل

کاسب خوشنامی است. خوش قولی و دقت و ظرافتی که در کار خرج می‌کند باعث شده، به امین بودن در بین همسایه‌ها و دیگر کسبه شهره باشد.
درگاه این خانه بوسیدنی ‌است
درگاه این خانه بوسیدنی ‌است
زندگینامه تمام شهدا صفحاتی از خاطراتی شگرف هستند اما اگر کمی آن طرف‌تر بایستیم و از زاویه‌ای دیگر به ماجرا نگاه کنیم شاید قهرمان اصلی داستان‌ها مادران این افراد باشند.
۲۶ دی‌ماه اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی در سال ۱۴۰۰ با حضور مسئولان لشکری و کشوری در یادمان شلمچه آغاز شد. با از سرگیری اردوهای راهیان نور، شرایط حضور زائران شهدا در مناطق عملیاتی 8 سال دفاع‌مقدس بعد از کاهش محدودیت‌های کرونایی فراهم شد.
PDF پایداری
کوتاه پایداری
«وصیت نامه شهدا را بخوانید...»؛ این توصیه در کلام گهربار حضرت امام خمینیره و مقام معظم رهبری بارها دیده شده است تا جایی که امامره فرموده بودند:« این وصیت‌نامه هایی که این عزیزان شهدا می نویسند مطالعه کنید، پنجاه سال عبادت کردید و خدا قبول کند ،یک روز هم یکی از این وصیت‌نامه‌ها رو بگیرید و مطالعه کنید و فکر کنید».