06
شنبه 2 بهمن 1400
شماره 8419
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
مرد جوان پس از شناسایی فروشنده لوازم آرایشی در اینستاگرام، خودش را خریدار معرفی کرد و به همراه دوستش راهی آنجا شد تا نقشه شومی را که در سر داشت عملی کند.
مردی که به بهانه کمک قدم در خانه زنان سالخورده گذاشته و پس از بیهوش‌کردن آنها، دست به سرقت طلا و جواهرات‌شان می‌زند تحت تعقیب پلیس پایتخت قرار گرفت. به گزارش همشهری، تحقیقات در این پرونده از چند روز قبل با شکایت مردی در دادسرای ویژه سرقت شروع شد.
جنایی
وقتی مرد معتاد پس از مصرف مواد شروع به خاطره‌گویی کرد و از راز مرگ دختری گفت که 21سال پیش در ارتفاعات فیروزکوه به قتل رسیده بود، پلیس وارد ماجرا شد و اسرار این جنایت قدیمی را فاش کرد.
جزئیات عملیات تیم‌های امدادی برای نجات شهروندان در نقاط مختلف کشور

روایت داغ از امداد در سرما

داخلی
پس از هفته‌ای که با بارش باران و وقوع سیل و آبگرفتگی گذشت، حالا بارش برف اغلب نقاط کشور را سفیدپوش کرده است. هرچند این بارش‌ها موجب خوشحالی مردم شده اما سرما و یخبندان گرفتاری‌هایی را هم به‌دنبال داشته، موجب بسته‌شدن برخی راه‌ها شده و حتی افراد زیادی را تا یک‌قدمی مرگ پیش برده است.
در جست‌وجوی قربانیان تازه خانه وحشت

در جست‌وجوی قربانیان تازه خانه وحشت

تحقیقات در پرونده خانه وحشت تهران همچنان ادامه دارد و در تازه‌ترین اتفاق سرنخ‌هایی از خانواده دختری که جسدش در این خانه پیدا شده بود به‌دست آمده است. بازپرس جنایی برای کشف هویت مقتول دستور آزمایش دی‌ان‌ای صادر کرده و برای نخستین بار با صدور مجوز انتشار عکس بدون پوشش سعیدشکارچی دختران فراری را در روزنامه‌ها صادر کرده است.
با مردم/ اتوبوس های ونک به رسالت، فرسوده هستند
اغلب اتوبوس‌های خط ونک به رسالت، قدیمی و فرسوده و چه بسا از رده خارج هستند. این اتوبوس ها اغلب پنجره ندارند؛ چون زمانی کولردار بوده‌اند و اگر پنجره دارند یا درست باز نمی‌شود و یا نمی‌توان آنها را بست. صندلی‌های اغلب این اتوبوس ها غیراستاندارد هستند و حتی تحمل نیم ساعت نشستن روی آنها سخت است.
درحالی‌که بسیاری از مردم سر موقع واکسن هایشان را زده‌اند و اگر لازم باشد دوز چهارم و بعد از آن را هم خواهند زد، برخی از افراد تزریق واکسن را اصلا جدی نگرفته‌اند که نمونه آن برخی از رانندگان تاکسی هستند که آمار آنهایی که تزریق نکرده‌اند، چند روز پیش منتشر شد.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
روابط‌عمومی منطقه 2شهرداری تهران، پیرو چاپ پیام مردمی با موضوع درخواست بازگشایی مسیر شمال به جنوب بلوار شهید پاکنژاد در ستون با مردم در روز اول دی ماه پاسخ داده است