• شنبه 2 بهمن 1400
  • السَّبْت 18 جمادی الثانی 1443
  • 2022 Jan 22

پشت پرده کتک‌‌‌کاری‌های بورسی

همشهری ریشه‌های افزایش دعوا و جنجال در مجامع عمومی شرکت‌های فعال در بازارسرمایه را بررسی می‌کند
همزمان با نزول دنباله دار شاخص بورس در 18ماه گذشته حجم اعتراض‌ها در مجامع عمومی شرکت‌های بورس نسبت به عملکرد مدیران افزایش یافته وحتی مطابق ویدئوهایی که ظرف چند هفته گذشته منتشر شده نشان می‌دهد برخی از این مجامع به آشوب کشیده شده است.
جزئیات عملیات تیم‌های امدادی برای نجات شهروندان در نقاط مختلف کشور

روایت داغ از امداد در سرما

پس از هفته‌ای که با بارش باران و وقوع سیل و آبگرفتگی گذشت، حالا بارش برف اغلب نقاط کشور را سفیدپوش کرده است. هرچند این بارش‌ها موجب خوشحالی مردم شده اما سرما و یخبندان گرفتاری‌هایی را هم به‌دنبال داشته، موجب بسته‌شدن برخی راه‌ها شده و حتی افراد زیادی را تا یک‌قدمی مرگ پیش برده است.

دفاعی ناقص از مظلومی تنها

اندیشکده «رند» که یک مؤسسه مطالعاتی در حوزه مسائل راهبردی است، 20سال پیش کتابی درباره «جنگ‌های شبکه‌ای» منتشر کرد که جمله کلیدی این کتاب این بود: «در جنگ‌های فردا، برنده کسی نیست که بزرگ‌ترین بمب‌ها را دارد، کسی پیروز است که بهترین روایت را دارد.» برنده شدن به‌خاطر «روایت غالب» را پیروزی بدون جنگ تعبیر می‌کنند.
منطقه 10 تهران میزبان هشتمین برنامه از پویش «قرار خدمت»

بزرگراه یادگار امام ره از بن‌بست خارج می‌شود

زاکانی: در جنوب غرب پایتخت، به صورت خاص توسعه فضای سبز مدنظر شهرداری است
شهردار پایتخت در هشتمین برنامه از سلسله بازدیدهای هفتگی خود از مناطق شهر برای بررسی مشکلات، چالش‌ها و فرصت‌ها، به منطقه ۱۰ تهران رفت. در این بازدید، یکی از موضوعات اصلی این منطقه و منطقه همجوارش‌منطقه 9 یعنی خروج بزرگراه یادگار امامره مطرح و این نتیجه حاصل شد که هرچه سریع‌تر املاک پیرامونی برای اتصال به بزرگراه شهید نواب صفوی، تملک شود.

تزریق دوز سوم واکسن سرعت می گیرد

طبق آمار اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا پایان هفته گذشته، مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۲۷میلیون‌و۹۲۳هزار و ۶۵دوز رسید؛ ۶۰میلیون و ۴۴۷هزار و ۶۵۹نفر دوز اول، ۵۳میلیون و ۴۶۱هزارو۹۴۱نفر دوز دوم و ۱۴میلیون‌و۱۳هزار و ۴۶۵نفر دوز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

5دستاورد رئیس‌جمهور از سفر روسیه

سفر 2روزه رئیس‌جمهور به مقصد روسیه قریب به 10ملاقات و گفت‌وگوی رسانه‌ای و توافقات ویژه در مناسبات همسایگی 2کشور را به همراه داشت.
رزمایش مشترک «کمربند امنیت دریایی‌۲۰۲۲» با حضور نیروهای ایران، روسیه و چین برگزار شد

رزمایش مرکب

رزمایش مشترک جمهوری‌اسلامی ایران، روسیه و چین با عنوان «کمربند امنیت دریایی‌۲۰۲۲» از صبح دیروز با حضور یگان‌های سطحی و پروازی نیروهای دریایی ارتش، سپاه و نیروی دریایی کشورهای چین و روسیه آغاز شد؛ رزمایشی که برای سومین سال متوالی و با شعار «با هم برای صلح و امنیت» برگزار می‌شود.

ایران در رتبه 49 شاخص نظم و قانون

قبض‌های جدید برق علیه پرمصرف‌ها