17
شنبه 20 آذر 1400
شماره 8384
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

شکست سنگین در جام نطلبیده

تیم والیبال فولاد با 2شکست از جام باشگاه‌های جهان خداحافظی کرد. رضایی سرمربی این تیم می‌گوید شکست‌ها قابل پیش‌بینی بود و حالا باید موشکافی شود که چرا تیم مجبور شد به این مسابقات برود
جام باشگاه‌های والیبال جهان با حضور 6تیم برتر قاره‌ها در برزیل برگزار می‌شود ولی قبل از اینکه مسابقات به مرحله نیمه‌نهایی برسد، فولاد سیرجان مجبور به خداحافظی از این جام شد. فولاد که به‌عنوان قهرمان آسیا در این رقابت‌ها شرکت کرده بود، بعد از شکست 3برصفر مقابل سادا کروزیرو برزیل در بازی دوم هم در 3ست 25-18، 25-22و 25-19 به ترنتینو ایتالیا که سابقه 5قهرمانی در این جام را دارد، باخت.
ویژه
داریوش شجاعیان که کوله‌بار مصدومیتش را از استقلال به هوادار برده، بازی مهم این تیم برابر پرسپولیس را از دست داد. این اما مانع از آن نشد که شجاعیان سوژه دست خبرنگاران ندهد.
تیم سپاهان امسال از دروازه‌بان‌های حریفش ستاره می‌سازد. در بازی این هفته سپاهان با نفت آبادان، احمد گوهری دروازه‌بان نفتی‌ها با کسب نمره 8.69 از متریکا، علاوه بر اینکه بهترین بازیکن میدان شد بهترین نمره یک دروازه‌بان در طول فصل جاری را هم به‌دست آورد.
هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، تبدیل به پرگل‌ترین هفته این مسابقات شد. بازی‌های این هفته که با برد استقلال و سپاهان و توقف پرسپولیس در روز پنجشنبه آغاز شده بود، دیروز جمعه با انجام 5بازی به پایان رسید.
بارسلونا به دوران پیش از مسی و تنظیمات کارخانه برگشت، به زمانی که برای لیگ اروپا جام یوفای سابق تلاش می‌کرد و هرگز رنگ قهرمانی در این جام را هم ندیده و تنها یک‌بار در لیگ قهرمانان به قهرمانی رسیده بود. برخی روزنامه‌های اسپانیایی از ورشکستگی کامل این باشگاه پس از حذف از لیگ قهرمانان و باخت 3بر صفر به بایرن خبر می‌دهند.
یکی از ویژگی‌های افشین پیروانی این است که همیشه در هر شرایطی می‌تواند عجیب‌ترین تحلیل‌ها را ارائه بدهد. مثلا او بعد از داربی تهران در واکنش به این سؤال که چرا یحیی گل‌محمدی ماسک نزده بود، به خبرنگار گفت: «مگر شما دکتری؟»
در هفته نهم لیگ برتر استقلال بالاخره موفق شد با پاره کردن طلسم مساوی‌ها، پیکان را با 3گل شکست بدهد و با روحیه بالا آماده مصاف هفته آینده برابر سپاهان بشود. برتری برابر پیکان از چند جهت برای فرهاد مجیدی ارزشمند بود.

ژست استقلال درست شد

از 6تیم بالای جدول فقط پرسپولیس نتوانست ببرد؛ قاطع‌ترین برد را هم استقلال به دست آورد که با درخشش ژستد و گلزنی مدافعانش از تونل تساوی‌ها خارج شد
برد استقلال مقابل پیکان دقیقا با همان نتیجه‌ای به‌دست آمد که آبی‌ها به آن نیاز مبرم داشتند. تیم مجیدی با گل‌‌های کم‌تعدادی که طی 8هفته ابتدایی زده بود، به‌شدت زیر تیغ انتقادها قرار داشت و برای رهایی از این فشار نیاز به یک برد پرگل داشت.
چه‌جوری دوتا خوردی؟!

چه‌جوری دوتا خوردی؟!

هوادار در مقابل پرسپولیس به‌اندازه همه بازی‌های قبلی‌اش گل زد و نیمی از ضربات داخل چارچوب این تیم وارد دروازه حامد لک شد
پرسپولیس در یک روز عجیب و غریب با حریف ته‌ جدولی‌اش مساوی کرد و به شکلی غیرمنتظره 2امتیاز از دست داد. با وجود اینکه تیم یحیی در این فصل صلابت آنچنانی نداشت و 2پیروزی و 3کلین‌شیت این تیم در 3بازی اخیر هم خیلی میلی‌متری و شکننده به‌دست آمده بود، اما باز هم کسی گمان نمی‌کرد
نقل قول
کمیته بین‌المللی المپیک رشته‌های وزنه‌برداری، بوکس و پنج‌گانه مدرن را از لیست رشته‌های بازی‌های المپیک 2028 خارج کرده و به فدراسیون‌های بین‌المللی این رشته‌ها تا سال 2023 فرصت داده تا معیارهای لازم را برای حضور در المپیک و قانع کردن IOC فراهم کنند.
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم

جدول‌اعداد | 4093

اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود.

جدول 8384

جدول 8384

خبر آخر/ صنایع مازندران قهرمان لیگ کشتی

در دیدار پایانی لیگ برتر کشتی، تیم صنایع مازندران به مصاف فولادین ذوب آمل رفت. صنایع مازندران که با هدایت رضا یزدانی پا به مسابقات لیگ گذاشته بود در دیدار فینال خیلی زود پیروزی خودش را قطعی کرد.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
چلسی هر وقت با تیمی روبه‌رو می‌شود که بازیکن ایرانی در ترکیب خود دارد، خودش را برای گل خوردن آماده می‌کند. تیم لندنی برای چهارمین بار از یک‌بازیکن ایرانی گل خورد.
تیم والیبال فولاد سیرجان میلیون‌ها فرسخ راه طی کرد و به بیتیم برزیل رفت تا با 2‌شکست 3بر صفر از شانزدهمین دوره مسابقات باشگاه‌های جهان به ایران بازگردد.
تیم ملی هندبال زنان در چهارمین بازی خود در مسابقات قهرمانی جهان هم شکست خورد. ایران که بعد از 3شکست در مرحله گروهی در گروه‌ بازنده‌ها به مسابقات ادامه می‌دهد، در نخستین بازی این گروه مقابل ازبکستان قرار گرفت و 37-32شکست خورد.