14
شنبه 20 آذر 1400
شماره 8384
ایرانشهر 2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
هشتگ‌ها شاید در ابتدا برای یک هماهنگی میان کاربران شبکه‌های مجازی به‌کار می‌رفتند اما سال‌های اخیر نقش بیشتری در رویدادهای اجتماعی پیدا کرده‌اند. برخی هشتگ‌ها اما ماهیتی متفاوت پیدا کرده‌اند و از قالب یک همراهی و همدلی در فضای مجازی به واقعیت هم رسیده‌اند؛ #جازموریان_تنها_نیست یکی از این هشتگ‌هاست.
گردشگری
کهگیلویه‌و‌بویراحمد را پایتخت طبیعت ایران می‌نامند که در دهه‌های گذشته به اعتقاد بسیاری از فعالان اجتماعی در نقطه کوری از نظر دسترسی قرار گرفته بود؛ این استان با وجود آب و هوای عالی، جاذبه‌های طبیعی دیدنی، منابع عظیم نفتی در گچساران و ظرفیت‌های معدنی، به‌دلیل محرومیت از راه‌های ایمن و بزرگراه‌ها، همچنان با محرومیت‌های زیادی دست‌و‌پنجه نرم می‌کند.

تقابل برنج با ویلاسازی

پرونده‌های تغییر کاربری زمین‌های شالیزاری گیلان طی سال‌های گذشته کاهش یافته که یکی از دلیل‌ها، افزایش قیمت برنج است
گزارش
یکی از دغدغه‌های همیشگی استان‌های شمالی کشور به‌ویژه گیلان و مازندران که قطب تولید برنج کشور به‌حساب می‌آیند، تمایل برخی شالیکاران به تغییر کاربری زمین‌های شالیزاری است.
روستای انگورها

روستای انگورها

همه جاده درختان تاک است و همینطور که مسیر را در پیچ و واپیچ کوه بالا می‌روید، منظره چشم‌نوازی از باغ‌های انگور پیش‌روی شماست؛ روستایی که به‌عنوان زادگاه میرزاتقی خان امیرکبیر معروف است، اما به‌دلیل جاذبه‌های فراوانش نگین گردشگری اراک در استان مرکزی هم لقب گرفته.
بفرمایید چکدرمه!
بفرمایید چکدرمه!
بندرترکمن در شمال شرق ایران بیش از هر چیز با روسری دستباف ترکمن یا اسب زیبای ترکمن شناخته شده است.