• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
شنبه 20 آذر 1400
کد مطلب : 147793
+
-

نکته بازی/ واقعا ندیدی؟


داریوش شجاعیان که کوله‌بار مصدومیتش را از استقلال به هوادار برده، بازی مهم این تیم برابر پرسپولیس را از دست داد. این اما مانع از آن نشد که شجاعیان سوژه دست خبرنگاران ندهد. او بعد از تماشای مسابقه در مورد اتلاف زمان بازی از سوی هواداری‌ها گفت: «من که ندیدم بازیکنان ما وقت‌کشی کنند.» این در حالی است که انواع و اقسام تمارض‌ها را از سوی بازیکنان هوادار دیدیم و حتی مهرداد بشاگردی به همین دلیل از داور کارت زرد گرفت. قطعا اگر شجاعیان وقت‌کشی هوادار را انکار نمی‌کرد، آن یک امتیاز را از تیم او نمی‌گرفتند. اینطوری فقط او صداقت خودش را نشان می‌داد که می‌توانست زیبا و ارزنده باشد. باز گلی به گوش جمال محمدجواد محمدی که قبول کرد گل دوم تیمش به پرسپولیس را با دست زده است.

یک دقیقه شکایت نکنید

تکراری‌ترین و مزخرف‌ترین خبر هر هفته فوتبال ایران همین است که بعد از تک‌تک مسابقات لیگی شاهد شکایت باشگاه‌ها از داوران هستیم. در آخرین نمونه پرسپولیسی‌ها بعد از توقف برابر هوادار از علی صفایی شکایت کرده‌اند. هفته قبل هم استقلالی‌ها پس از داربی تهران از موعود بنیادی‌فرد شکایت کردند. کلی تیم دیگر هم بعد از ناکامی در کسب نتیجه لازم همین کار را انجام می‌دهند. در اینکه گل هوادار هند بود یا پنالتی استقلال جلوی پرسپولیس سوخت تردیدی نیست، اما خداوکیلی این شکایت‌ها به چه درد می‌خورد؟ مگر نتیجه عوض می‌شود یا دستور به تکرار مسابقه می‌دهند؟ این مانورهای بیهوده، حتی ارزش‌های پوپولیستی‌شان را هم از دست داده‌اند و توجه هواداران را جلب نمی‌کنند. خب چرا دست بر نمی‌دارید؟ یک هفته، فقط یک هفته شکایت نکنید ببینیم چه پیش می‌آید!

آفرین مدافع تیم ملی

در مسابقات باشگاهی قطر، الاهلی به مصاف الوکره رفته و با نتیجه 7بر 3شکست خورده است. این بازی حکم تقابل محمدحسین کنعانی‌زادگان و امید ابراهیمی را داشت که یاران ابراهیمی بدجوری بازی را بردند. اول اینکه آدم با دیدن این نتایج یاد لیگ «صفر و یک» ایران می‌افتد و حسرت می‌خورد. از اینکه بگذریم، باید یک خسته نباشید بلندبالا به کنعانی‌زادگان عزیز بگوییم که به‌عنوان مدافع فیکس تیم ملی در تیمی عضویت دارد که مثل آب خوردن 6 گل و 7 گل دریافت می‌کند. البته کنعانی که گفته بود: «همه منتظر هستند گل بزنم و رقص معروفم را انجام بدهم» در این بازی موفق شد یکی از 3 گل تیمش را به ثمر برساند، اما بعید است که دیگر حس و حالی برای رقصیدن باقی مانده باشد!



 

این خبر را به اشتراک بگذارید