17
شنبه 27 شهریور 1400
شماره 8317
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

بخشوده‌شدگان

3ستاره پرسپولیس، به‌طور کامل تصویر جدایی‌شان از این تیم را پاک کردند
در این سال‌ها بسیاری از ستاره‌های کلیدی پرسپولیس با جدایی از این تیم، به‌دنبال کسب درآمد بیشتر راهی باشگاه‌های خارجی شدند.
ویژه
در جریان مسابقه پورتو و اتلتیکو مادرید، مهدی طارمی موفق به گشودن دروازه حریف اسپانیایی شد، اما داور این گل را مردود اعلام کرد.
مقدماتی جام جهانی - مرحله نهایی
بازی تراکتور با النصر، زیر سایه بازی‌های 2 تیم پرسپولیس و استقلال گم شد و رسانه‌ها کمتر به این مسابقه پرداختند. تیم تراکتور در حالی بازی‌اش را در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان به النصر باخت که از لحاظ مالکیت توپ و شوت به چارچوب، تقریبا بازی برابری مقابل حریف داشت.
قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دیروز جمعه در کوالالامپور مالزی برگزار شد.
مهدی طارمی در نخستین حضورش در گروه مرگ لیگ قهرمانان اروپا به اتلتیکو مادرید در زمین این تیم و در ورزشگاه مترو پولیتانو گل زد، اما کمک‌داور ویدئویی گلش را مردود اعلام کرد چون معتقد بود وقتی در برخورد با اوبلاک به زمین افتاده بود، توپ به دستش برخورد کرده.
تیم ملی فوتبال زنان قبل از اینکه به ازبکستان برسد و بازی‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا را آغاز کند به پیروزی رسید؛ در لحظه‌هایی که بازیکنان کت‌وشلوارهای نوک‌مدادی را به تن کردند و جلوی‌دوربین‌ها ژست گرفتند یا وقتی که از پله‌های هواپیمای اختصاصی بالا رفتند برنده بودند.

در حق اسکوچیچ کم‌لطفی می‌شود

سروش رفیعی در گفت‌وگوی اختصاصی با همشهری از شرایط سپاهان، پرسپولیس و تیم‌ملی می‌گوید. او با اطمینان از صعود ایران به جام‌جهانی حرف می‌زند و البته از دعوت دوباره خودش به تیم ملی هم ناامید نیست
سروش رفیعی یکی از چهره‌های فصل نقل‌و‌انتقالات به‌حساب می‌آمد، آقای پاس‌گل فصل قبل که درنهایت تصمیم گرفت قراردادش را با سپاهانی‌ها تمدید کند و در این تیم بماند. او از اینکه هواداران 3‌تیم سپاهان، پرسپولیس و استقلال دوست داشتند او در تیم‌هایشان بازی کند، احساس خوبی دارد.
نمک روی زخم

نمک روی زخم

یک سؤال از محمود فکری؛ چرا تمامش نمی‌کنی؟
لابه لای همه بحران‌ها و تلخکامی‌های استقلال و در شرایطی که بار دیگر صف‌بندی آشکار بین مدیران و کادرفنی به‌وجود آمده، مصاحبه‌های رگباری محمود فکری هم رسما به نمک روی زخم هواداران تبدیل شده است.
گل‌زن/ روانشناس ناگهانی
تیم ملی فوتبال زنان برای حضور در دور مقدماتی جام ملت‌های آسیا با پرواز اختصاصی برای نخستین‌بار در تاریخ فوتبال زنان ایران عازم تاشکند شد و در عکس‌هایی که از این پرواز دیده می‌شود، یک مورد عجیب وجود دارد.
رکوردزنی در 5ماده مهم‌ترین اتفاق مرحله دوم لیگ دوومیدانی زنان بود. ریحانه مبینی دوباره در پرش طول رکورد شکست. او که با پرش 6متر و 26سانتی‌متر رکورددار این ماده بود، رکوردش را به 6متر و 40سانتی‌متر رساند.

جدول‌اعداد | 4026

اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.

جدول 8317

جدول 8317
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
تیم‌ملی والیبال بدون هیچ دردسری به نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی آسیا رسید و امروز برای رسیدن به فینال باید با چین بازی کند. ایران تا به امروز بازی سختی در مسابقات انجام نداده است. 3بازی دوره مقدماتی را 3 بر صفر برد ولی انتظار می‌رفت در مرحله بعد بازی‌ها جدی‌تر شود، اما کره‌جنوبی و چین‌تایپه هم حریفانی نبودند که تیم ایران را به چالش بکشند.
بعد از مسابقات جذاب هفته اول لیگ قهرمانان اروپا، در برنامه این هفته لیگ‌های اروپایی، بازی‌های هیجان‌انگیز چندانی دیده نمی‌شود؛ به‌ویژه در برنامه امروز.
کریستیانو رونالدو به‌خاطر یک مشت گوسفند مجبور شد خانه‌اش را در منچستر عوض کند! کاخ مجلل هفت‌خوابه، دارای استخر، سالن بدنسازی و سینما به این دلیل که در نزدیکی آن سروصدای گوسفندان به گوش می‌رسد، نتوانسته رونالدو را برای اقامت در این مکان راضی نگه دارد. او تصمیم دارد در یک خانه دیگر در چشایر به ارزش ۳‌میلیون پوند زندگی کند.