21
شنبه 27 شهریور 1400
شماره 8317
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
وقتی هر مغازه‌داری اجناس را به قیمت دلخواه خودش می‌فروشد و در جواب اعتراض خریدار می‌گوید: برو هر دیواری سخت است خراب و هرجا خواستی شکایت کن، معنایش این است که نظارتی در کار نیست و اگر هم اندک نظارتی هست جدی نیست و جریمه‌ها اصلا بازدارنده نیست.
پیگیری
مردی که متهم است در جریان تیراندازی در یک پروژه ساختمانی، جوانی را به قتل رسانده و مرد دیگری را زخمی کرده، پس از یک سال فرار دستگیر شد، اما می‌گوید که بی‌گناه است و به‌دلیل بدشناسی، متهم به قتل شده است.
خلبان پاراگلایدری که در جنگل‌های سوادکوه سقوط کرده از 2شبانه روز جدالش با مرگ می‌گوید

ازمرگ برگشته

پیگیری
«امید چندانی به زنده ماندن نداشتم و در لحظات آخر چند پیام صوتی برای همسرم ضبط کردم و حلالیت طلبیدم.» این بخشی از حرف‌های شنیدنی خلبان پاراگلایدری است که چند روز قبل هنگام پرواز بر فراز جنگل‌های سوادکوه سقوط کرد و تا یک قدمی مرگ پیش رفت.
عرفان غرق نشده بود، به قتل رسیده بود

عرفان غرق نشده بود، به قتل رسیده بود

پسر 18ساله که پس از قتل پسردایی 11ساله‌اش مدعی شده بود او در کانال آب غرق شده است، اسرار جنایت هولناک خود را فاش کرد.
پاسخ مسئولان/ تفکیک مسافران اتوبوس و مترو
روابط‌عمومی شرکت بهره‌برداری متروی تهران پیرو چاپ پیام مردمی با عنوان «اتوبوس و مترو را زوج و فرد کنند» در ستون با مردم روز 14شهریور‌ماه پاسخ داده است: احتراما ضمن تشکر از مسافر گرامی، به اطلاع می‌رساند امکان تفکیک مسافران براساس کدملی یا هر نوع دسته‌بندی دیگر، خارج از اختیار شرکت بهره‌برداری مترو بوده، ضمن اینکه امکان اجرای آن نیز به‌سادگی وجود ندارد.