• شنبه 27 شهریور 1400
  • السَّبْت 10 صفر 1443
  • 2021 Sep 18

دروازه شانگهای باز شد

همزمان با سفر رئیس‌جمهور به دوشنبه، ایران بعد از 16سال به عضویت دائم سازمان همکاری‌های شانگهای درآمد
روزهای پررفت‌وآمد دولت سیزدهم، در حوزه دیپلماسی برآورده شدن یکی از مهم‌ترین درخواست‌های خارجی کشور را به ارمغان آورد و طلسم عضویت ایران در شانگهای شکست.

هنر شادبودن در زمانه غم

مطالبی خواندنی درباره راهکارهای حفظ روحیه و نشاط در دوران کرونا

شهر نیاز به تصمیم‌گیر واحد دارد

امروز در شهر با تعارض در تصمیم‌سازی‌ و تصمیم‌گیری مواجه هستیم.

جزئیات واکسیناسیون دانش‌آموزان

واکسیناسیون زیر 18ساله‌ها با ورود 2واکسن خارجی و صدور مجوز از سوی سازمان غذا و دارو احتمالا از نیمه دوم مهر آغاز می‌شود. هرچند که هنوز دستورالعمل مشخصی برای آن تعیین نشده اما به‌نظر می‌رسد پشت‌کنکوری‌ها در اولویت واکسیناسیون قرار دارند و پس از آن افراد 12سال به بالا واکسینه خواهند شد.

چرا وام‌های مسکن جذاب نیست؟

بازار متشنج مسکن، تقاضای مصرفی را به گوشه رینگ برده و تمام راه‌ها را برای خانه‌دارشدن بسته است؛ در این شرایط، تسهیلات خرید مسکن با همان ایرادهای قبلی ازجمله دوره بازپرداخت کم و مبلغ اقساط بالا، افزایش پیدا کرده. به باور کارشناسان این نوع وام در بهترین حالت می‌تواند به تقاضای سرمایه‌گذاری کمک کند.

صعود ایران با شکست آمریکا

آمریکا روی کاغذ حریف آسانی برای تیم ملی فوتسال ایران به حساب می‌آمد، تیمی که در بازی اول با نتیجه 11 بر صفر به آرژانتین باخته بود و به نظر می‌رسید نمی‌تواند شاگردان ناظم‌الشریعه را اذیت کند اما برخلاف پیش‌بینی‌ها ایران به سختی و با نتیجه 4 بر 2 توانست این تیم را شکست دهد.

مدیریت یکپارچه شهری در انتظار تصمیم مجلس

بیم و امیدهای لبنان برای عبور از بحران