• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 27 شهریور 1400
کد مطلب : 140763
+
-

جهان/ فرار رونالدو از گوسفندها

کریستیانو رونالدو به‌خاطر یک مشت گوسفند مجبور شد خانه‌اش را در منچستر عوض کند! کاخ مجلل هفت‌خوابه، دارای استخر، سالن بدنسازی و سینما به این دلیل که در نزدیکی آن سروصدای گوسفندان به گوش می‌رسد، نتوانسته رونالدو را برای اقامت در این مکان راضی نگه دارد. او تصمیم دارد در یک خانه دیگر در چشایر به ارزش ۳‌میلیون پوند زندگی کند.

دزدهای فوتبال‌دوست
وقتی ریس جیمز سرگرم بازی با زنیت در لیگ قهرمانان بود، دزدها مدال‌هایش را از خانه‌اش به سرقت بردند. همه مدال‌هایی که ظرف 3ماه از لیگ قهرمانان، سوپرجام انگلیس با چلسی و مدال نقره یورو2020 با تیم ملی انگلیس به‌دست آورده بود، نصیب سارقان شد. بلافاصله پس از این اتفاق تصاویر دوربین‌های مداربسته منتشر شده‌اند تا مردم دزدها را شناسایی و به پلیس معرفی کنند.

انتقاد مورینیو از بازی کثیف!
مورینیو که خودش استاد ضدفوتبال است و برای پیروزی به هر کاری دست می‌زند، از سبک بازی تیمش در برد 5 بر یک‌لیگ اروپا مقابل زسکا صوفیه راضی نیست. سرمربی آاس‌رم اعتراف کرده که تیمش به‌اندازه 5گل در این بازی خوب نبوده. او پس از کسب ششمین برد متوالی‌اش با رم گفت: «بازی باکیفیتی ارائه نکردیم. فقط گاهی اوقات خوب بازی می‌کردیم. 2 روز پیش خودمان را برای سبک بازی که مدنظرم بود، آماده کرده بودیم اما مدفعان کناری‌مان در این بازی به اندازه کافی فشار نیاوردند و بازی‌مان انسجام نداشت. پر از اشتباهات دفاعی در نبردهای نفر به نفر بودیم. یک روز در یک بازی داخلی میان بازیکنان تیم، یک بازیکن که تیمش داشت برنده می‌شد به سمت توپ رفت تا پرتاب دستی انجام دهد (با اتلاف وقت). از او پرسیدم چه کار می‌کنی که گفت می‌خواهم از بازی‌ام لذت ببرم. من هم با او برخورد کردم و گفتم که دست از کثیف‌کاری بردارد.»

وقتی زلاتان را دست انداختند
زلاتان ایبراهیموویچ مصدوم بود و نتوانست با پیراهن میلان در زمین لیورپول بازی کند. در غیاب او، میلانی‌ها بازی 2بر یک برده را 3بر 2باختند. ستاره 40ساله میلان اعتراف می‌کند که وقتی فهمید همبازیانش چقدر یا در واقع هیچ‌چیز در لیگ قهرمانان اروپا تجربه ندارند، ابتدا تصور کرد با او شوخی می‌کنند. او در این‌باره گفته: «چهارشنبه برای بسیاری از بازیکنان ما نخستین بازی‌شان در لیگ قهرمانان بود، اما الان آنها دیگر می‌دانند که لیگ قهرمانان چیست و آنجا باید چگونه بازی کنند. من برای هم‌تیمی‌هایم خوشحالم. یادم هست در پایان فصل گذشته از آنها پرسیدم که چند نفرشان در لیگ قهرمانان بازی کرده‌اند و فقط دو سه نفر دست‌های‌شان را بالا بردند. فکر کردم این یک شوخی است، اما حقیقت داشت.» او درباره وضعیت مصدومیتش هم توضیح داد: «هنوز در تاندون مشکل دارم. می‌خواهم در تمام طول فصل بازی کنم، اما سوپرمن نیستم. مشکلم این است که بیش از اندازه کار می‌کنم. اما این بار مجبورم به حرف بدنم گوش کنم.»









 

این خبر را به اشتراک بگذارید